My heart My life

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Linda - 10 juli 2013 08:55

Vilken hopplös natt detta varit    är så fruktansvärt trött.. Och det är inte barnens fel utan verkar som strömmen varit borta ett antal gånger inatt.. Hur har jag fått märka detta? Jo babycallern startar inte sig själv tyvärr när den kommit tillbaka utan att så fort den kommit tillbaka har den jag har på mitt rum larmat att det inte är nån kontakt, då har jag varit tvungen att gå in på barnens rum, sätta på den och lägga mig igen.. Andra gången det hände blev jag orolig att det skulle hända igen, att jag inte skulle höra barnen fastän det är tunna väggar & jag ändå nog hade hört dom genom väggen.. Nojiga mamma.. Och då hade jag svårt att somna om.. Har heller inte ordnat sig det som hände igår kväll & det gör heller inte dagen bättre... Och inte ens orkar jag känna glädje över att man har ett antal tusen inne på kontot då bodelningen är klar & finito.. Vet heller inte hur jag ska göra med bilen än... Vet jag att jag får sålt den precis som den står nu med (alla) fel gör jag nog det.. Alla fel var väl att ta i då det är rutan & det konstiga elekriska problemet. Utöver det är det inga fel på den.. Men det är just det vad det elektriska kommer kunna kosta.... Och förstår ju att den som vill ha bilen också vill veta vad det kan kosta.. Det vill ju jag med... Uuuh vilken ångest jag får med det där bil krånglet.. Känns som alla bilar jag haft bara krånglat utom den fina V70 jag hade.. Känner att jag hade behövt lite tid för mig själv nu.. Men men livet är som det är.... Och dessutom har Noah helt plötsligt blivit väldigt svår att lägga om kvällarna... Vet inte varför... Han som varit så lättvindig.. Så fort man lägger ifrån sig honom blir det skrik.. Undrar om det är nån tand på g för han dreglar väldigt mycket... 


Skulle behöva handla lite idag men med två barn & en trotsig liten pojk känns inte det så kul... utöver det vet jag inte riktigt vad som händer idag... Blir nog ganska lugnt idag... skulle behövt gå en promenad & ta en dans med snabeldraken.. Men just nu är allt bara ett stort ork.. ork jag inte har..... 

Ovido - Quiz & Flashcards