My heart My life

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Linda - 3 augusti 2013 20:34

Då var det lördag då, eller snart slut vill säga.. Inte haft nån bra dag känslomässigt... Varit lite mycket känner jag... Mycket tankar snurrande runt i huvudet.. Känt den där hopplöshets känslan igen... Ni ska veta att det är inte alls lätt att vara ensam mamma till två små... Om ni ändå på nåt vis kunde veta vad jag går i genom på daglig basis... Och den önskan att man hade nån att luta sig emot... Jag blir frustrerad...irriterad... Vad säger ni egentligen om mig därute? Vänder ni ryggen till & skrattar åt mig? Se på henne, vad dum är inte hon? Osv..... 


Nej som sagt ingen bra dag alls..... Men livet går vidare eller hur?..... Börjar bli trött på att ens försöka längre... vissa saker..... Idag är en sådan dag att det är en förbannade tur man har barnen... Och samtidigt blir man fruktansvärt instängd... och ibland är den känslan jobbig.. Men det är ju värt det!!! Säger inte annat då mina barn är nummer ett för mig!!! Och ja det är jävligt tufft ibland & det döljer jag inte... Det är bara så det är.. Livet går vidare....

Ovido - Quiz & Flashcards