My heart My life

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Linda - 10 augusti 2013 20:06

Och hur mår ni där ute? Jag kan inte säga annat än att jag faktiskt mår riktigt bra    Jag har mina upp & ner dagar & så är det. Varit lite nere dom senaste dagarna men nu är jag på topp igen (så länge det nu varar   ) hehe nejdå men man tänker ju ibland men nu tänker jag lite annorlunda helt enkelt. Och jag måste erkänna, jag är inte självgod nu bara för att påpeka det innan jag skriver    att jag faktiskt njuter av att vara singel. Herregud inte varit det på dryga sju år!! Och nu njuter jag av det! Visst har fortfarande trista ensamma kvällar. Men när ex jag är utpå nykter eller ej, var jag än befinner mig så njuter jag. Att helt öppet kan titta, flörta & ha kul. Ingen att ta hänsyn till så sett. Självklart barnen. Men utöver det rår jag mig helt själv. Och det faktumet är alldeles underbart! Och så måste jag erkänna att det faktiskt är lite kul att jag drar blickar till mig. Jag!!?? Haha ja det känns fortfarande konstigt.    Man har ju alltid fått höra att man "duger" men typ inget annat genom åren. Och då blir man ju i den tanken att man "duger". Men jag känner faktiskt att jag är mer än "duger" ser bättre ut än "duger" osv. Låter jag självgod? Haha det kan jag lova att det är jag inte och har aldrig varit. Men som sagt att man drar blickar till sig, får leenden osv gör lite med en. Och det gör nåt med humöret. Kan inte säga annat att jag längtar till nästa helg. Då packar jag en liten väska & beger mig bort från Töcksfors    Men bara för att påpeka också att jag är inte längre bort än att jag har koll & får veta om det är nåt. Ja den var inriktad till dig. Just det. Och inte längre bort än att jag tar mig hit om det skulle behövas på nån timme.    Finns vissa jag ej litar ett dugg på vad gäller vissa saker. Men nog om det. Ska ha kul & njuta den helgen & leva ut mitt singel liv    Jag gör i alla fall sådant när jag faktiskt är singel.   Hoppas bara på att vädret blir bra. Ska bli skönt att komma bort lite & nu har jag faktiskt börjat längta lite till Turkiet också! Ha vad man kan ändra sig   

Och sen måste jag säga att dom senaste dagarna nu har varit väldigt bra. Isak har varit på gott humör & snäll och hur go som helst!    Jodå nån stund på dagen har han nåt trots utbrott men överlag har det varit mycket bättre. Och jag har njutit av att ha mina barn hos mig. Vi myser & hittar på saker. Mina barn betyder allt för mig & jag sätter dom först på alla sätt & vis. Tyvärr finns det folk som inte gör det med sina barn. Och just det kommer jag aldrig förstå. För mig finns det inget viktigare än dom. Och dom är värda mer än mitt eget liv. 

 Och nu för tiden händer det ganska mycket med Noah. Har lite ångest då jag inte skrivit upp datum då vissa saker hände, då jag hade ganska mycket själv att slita med i en period. Känns som om jag "missat" en hel del bara för det jag var i genom & hur jag mådde.. Det kommer jag aldrig kunna förlåta...Men försöker minnas tillbaka & ett ca datum i alla fall. Men nu har han alltså tand nummer två som såvitt börjar bli synlig. Och nu är det heller inte bara lite fram & lite tillbaka "skjuvning". Utan idag började han dra sig riktigt bra fram. Lyfte upp rumpan & drog sig fram   Och med bra fart. Gissa om jag är glad det hände här & det faktum att dom är relativt lite hos sin far känns ganska bra för då är chansen liten att jag missar nåt. Och klart det händer mycket med Isak också. Kommer med nya konstigheter & roligheter varje dag. Blir förundrad över var han får allt ifrån.   Och han är inte ens tre! På sätt & vis hoppas jag Noah tar det lite lugnare i sin utveckling. Alla är vi olika. Så är det ju bara. 

 Nej som sagt livet är alldeles mer än okej. Med mig, med mina barn, mina vänner & familj    Är så glad för alla jag har & kommer alltid ta vara på dom jag har oavsett vad framtiden har i väntan för mig.   Ni är viktiga för mig, varenda en av er, och antar att ni vet vem ni är som jag skriver om   


Det var nog allt för idag. Mina små troll sover & jag ska njuta av min egna lilla stund framför tv´n. Idag har det varit väldigt mycket pippi så skönt med lite andra ljud nu   


Ha en fortsatt trevlig kväll!!!

Ovido - Quiz & Flashcards