My heart My life

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Linda - 26 augusti 2013 10:56

Och ny vecka. Känns i alla fall som om jag är i ruta vad gäller packning. Måste inhandla det sista som ska med. Lite färdigblandad välling & dylikt. Blöjor också men då måste jag över gränsen. Utöver detta verkar det vara lugnt nu på den fronten. Och idag fick jag ihop ett litet mail till vd'n på bostadsbolaget. Så på det hela taget känns allt bra. Har som sagt haft lite funderingar om diverse saker. Kommer nog aldrig komma underfund med vissa. Har varit arg och besviken, dock inte för min egen skull utan för andra. Har också fått lättat på mina tankar under helgen och resultatet av det kommer väl märkas. 

Nej livet går vidare & jag kunde skrivit mera. Avslutar här då lillfisen vaknat & vi ska bege oss mot Örje. Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards