My heart My life

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Linda - 27 augusti 2013 08:15

Det har då kommit fram till mig att nån tydligen går "runt" och kallar mig sjuk. Jaa vad ska man säga? Det kanske jag är, men med tanke på allt jag fått veta denna tid är det nog inte så konstigt. Som mamma har jag ett jobb att skydda mina barn & det är just det jag gör. För min del har dom prio ett & det kommer aldrig att ändras. Vad sedan folk tycker & tänker får bli upp till den. Vilken som helst normal förälder sätter sina barn först. Så den som än går runt och pratar så har nog ingen som helst aning. Och självklart har jag ej skrivit allt här som jag vet. Kan ändå förstå att folk kanske anser mig som lite knäpp med tanke på allt som blivit skrivet här. Men så är det en gång & jag står för precis allt & jag är ärlig. Inte alla som kan säga detsamma. 

Nu är det i alla fall en dag kvar tills vi lämnar detta land. Fullt upp idag. Ska till syrran sen så hon får lagt in filmer på surfplattan & handla lite så jag får packat klart det mesta. Och i eftermiddag ska jag & Isak på kalas & Noah ska en extra tur till sin pappa. Hör nog av mig innan jag åker. Ha en fin dag!

Skapa flashcards