My heart My life

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Linda - 5 september 2013 10:06

en kort tur in här & säga hej. Hemkommen, trötta & slitna. Just för tillfället sover barnen, själv har jag häcken full med packning som ska upp & en jättehög med tvätt att ta hand om. Fast borde passa på att ta en blund då just det har blivit minimalt av detta sista dygn. En flygplansstol är ingen höjdare att sova i med en liten sovande Noah i knät. Huvudet snurrar, vilket det gjort dom senaste fem dagarna. Tänk er känslan att ha varit på en färja eller dylikt i några dygn & sedan kliva av & gå på land. Allt gungar & är yr i huvudet. Resan har varit bra & berättar mer senare. Just nu ville jag bara berätta att vi lever. Fast kallt allt komma hem    Har också lite annat nytt att berätta. Men för tillfället kan jag bara säga att saker går min väg   Nej göra lite mera nytta, försöka få till en liten blund innan jag & barnen måste ut & handla. Ingen egentid till det idag. Lite missförstånd som vanligt. Trodde jag skulle få några timmar ensam men så blev det visst inte. Och i eftermiddag ska vi hämta hem Gizmo    Berättar & lägger ut bilder senare. Hej på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards