My heart My life

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Linda - 7 september 2013 07:42

                   


Varit en väldigt bra tur. Och eftersom det var så varmt, mellan 35-40 grader varje dag levde vi mest vid poolen. Gick oftast en promenad på eftermiddagarna och tittade. Barnen klarade resan över all förväntning. Både flygturen & värmen. Dom blev båda trötta & slitna & sov mycket. Vilket också var orsaken till att vi inte gick om kvällarna. Barnen var väldigt poppis hos folket där nere. Och speciellt Isak med sitt extremt ljusa hår. Och självklart charmade Noah också dom flesta    Men ska jag nånsin iväg på tur med barnen igen ska jag till ett bättre hotell som är lite mera barnvänligt & har bättre mat. Visst kan inte förvänta sig allt för mycket till priset vi betalade. Och överlag en bra resa. Saknar värmen just nu. Fast jag har häcken full denna månad då vi fått ny lägenhet & ser ut som vi kan flytta in redan till 1 oktober. Så massor att göra. Men nu fick ni ett litet smakprov från resan. Nu ska jag packa lite mera innan jag ska på tippen & slänga lite grejer innan jag tar med mig barnen & hälsar på min kompis med barn    Varit mycket tjat från Isak att han vill till både den ena & den andra. Så ska ta mig tid till det idag    Har några veckor kvar att fixa packandet så det ska nog gå bra    Allt hinns med & viktigt att vara social också. Ha en fin dag!!!

Skapa flashcards