My heart My life

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Linda - 12 september 2013 19:15

Hur mås det där ute? Jag mår alldeles fantastisk. Glad för livet, för barnen, familjen & alla mina underbara vänner   Som sagt den här gången går verkligen allt min väg. Kunde inte ha varit så mycket bättre. Ringde bostadsförmedlingen idag & haha tror verkligen jag satt mig i respekt där borta. Frågade lite snällt om jag får ta över lägenheten så fort den är städad & besiktad. Och det var då inga problem    Så länge jag kom överrens med dom som har lägenheten så var det absolut inga problem. Och stackare vad jag stressade henne.    Och det gjorde nog bostaden också då jag ringde. Fick också nämnt där att jag kan ta sovrummen själv om dom i alla fall kan ta hallen för mig & som jag också sade så är mattan i köket ett absolut måste att bytas så fort det bara är möjligt då den är lös & bubblig vid kylskåpet. Just för att jag har en liten buse som kryper på golven & gissa vad han kommer göra när han upptäcker det? Känns inte så jättebra om han då ska ligga & dra i detta & sedan stoppa fingrarna i munnen. Kan rent av vara farligt. Och tror nog det var en del av orsaken att dom stressade på Maria (Hoppas det är okej att jag skriver namnet? ) tror jag. För dom ville nästan att hon skulle besikta med en enda gång typ. Och det ska man inte göra innan det är städat. Skulle också få följa med på besiktningen & det är jag glad för, då kan jag trycka på lite mer ang mattan & tapeter. Ser så mycket fram emot att få flytta så ni anar inte. Tänk vad ett mail till vd´n gör   Allting verkar bara lösa sig. Och idag har jag fått packat det mesta som inte behövs dom närmaste veckorna   Har typ bara barnens rum kvar, men för tillfället är det ganska så fullt i förrådet   Så varit väldigt effektiv måste jag säga. Fast då blir det ju också till att allt det andra bara blir liggande. Men måste försöka ta tag i det i morgon då det blir kalas på söndag. Och såklart umgås med barnen innan dom lämnar mig & blir borta under helgen   Det ska bli så ovant då jag haft dom så länge själv... Usch ser inte fram emot det.... Men får njuta extra när jag har dom & det gör jag också. Jag kommer aldrig förstå hur nån klarar att bara se sina barn varannan helg. Det finns inte i min värld. Men alla är vi olika & för mig är barnen allt. 

 Nej ikväll blir det ganska lugnt. Fått fortsättningen på en boktriologi som jag läser & vill bara kasta mig över den    Så det blir nog till det snart men först lite röjning som behövs   


Ha en trevlig kväll!!!

Skapa flashcards