My heart My life

Direktlänk till inlägg 30 november 2013

Sista november

Av Linda - 30 november 2013 19:28

Kan ni tänka er? I morgon är det 1 december... Det går fort tycker jag.. rent för fort.. Jaa dom här sista dagarna blev väl inte helt som tänkt. Inte för att jag tänkte nåt. Men jo ni förstår, igår hade ju Noah feber som jag redan berättat om tidigare.. Men på sena eftermiddagen då vi var ute hos min mamma var han jättekonstig. Otroligt slapp. Jag förstår ju självklart att barn också blir trötta & slappa av feber.. Men han bara sov,sov & sov. Fick inte i honom mat & heller inte knappt nån dricka... Hade tänkt åka hem men så hängde detta med feberkramp i bakhuvudet då just detta ligger i släkten. Så ringde sjukvårdsupplysningen & med prat & råd tyckte dom jag skulle åka in till karlstad med honom just för att han var så medtagen & knappt åt. Jodå sagt & gjort. Fick tack & lov med mig nån syster. Barnens pappa kan stå för sitt. Han blev i alla fall informerad & resten blev upp till han & nej han dök inte upp för den som undrar. Den frågan varför får han själv svara på. Gick i alla fall väldigt fort ändå där inne tack & lov. Vi kom in rätt fort. Han blev kollad i öron, hals & feber. Prover blev också tagna. Men visade inget så det var bara att åka hem. Nojiga mamman vet ni   Men men hellre åka in och kolla upp det än att det då kunde ha blivit nåt under kvällen. Men han piggnade till innan vi åkte hem. Så det var skönt att se. Men ätningen idag har inte alls varit bra    Men febern har ju i alla fall lugnat sig & han har varit lite gnällig & väldigt kosesjuk.   Så inte hänt så mycket idag. Isak har varit ute hos sin mormor & morfar hela dagen då han inte velat följa hem. För kusinerna var också där så hade nog väldigt kul med dom eftersom han inte ville med hem första gången jag & Noah åkte. 

Nej nu får ni njuta av sista november kvällen. I morgon är det december & ny månad & snart jul    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards