My heart My life

Alla inlägg under november 2013

Av Linda - 1 november 2013 10:15

Känner mig så himla arg & förtvivlad just nu. Man tror att ja äntligen, äntligen är det lugnt. Så får man åter veta saker. Jag blir så himla trött... lett mig... Löften som gång på gång blir lovade. Och just detta trodde man ju verkligen att det skulle hållas... Och detta löfte var är väldigt viktigt för mig och trodde det var det för den andra också. Men ack vad fel man kan ha... då kommer det fram att även detta brutits.... Nåt som var viktigt för min del. Fan vad trött jag blir på alla jäkla lögner!!!! Och just detta löfte blev lovat upp till flera gånger & jag kände ju att vad bra, då kan jag lita på detta nu. Resten skiter jag i. Men just detta...... Och just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med informationen som kommit fram... Hade det varit för tre fyra veckor sen hade det inte varit nån tvekan.. Men jag har förändrats... Nu ska jag bearbeta detta... varför kan jag inte bara få ha det lugnt?   Varför kan jag inte bara få må bra.... varför måste detta hela tiden raseras... Förtjänar jag kanske inte att må bra? Vill inte denna person att jag är nöjd & glad? Det är inte jag som gjort fel..... jag är totalt oskyldig i sammanhanget & ändå är det mig allt ska gå utöver... Denna månad startade ju bra... Fan........ 

Skapa flashcards