My heart My life

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Linda - 22 december 2013 16:09

Ja då var denna helg snart till sin ända. Varit en bra helg med sällskap av goda vänner. Har njutit & myst. Verkligen bara tagit det lugnt. Fredag kvällen bestod av besök från mina vänner med film & mat. Lördag blev en tur till Challa med Mariann. Fick gjort undan det sista & när jag kom hem fick jag även pyntat julgranen. På kvällen blev det jättegod mat hos Mariann & film. Jätte mysigt. Har fått laddat mina batterier. Och idag fick jag gjort undan städningen så nu kan julafton bara komma. Men så kommer också stunden då man sitter här för sig själv. Tankarna snurrar på & nej just nu mår jag inte så bra. Och hjälper inte så mycket med romantiska julfilmer på tv.... Jag saknar barnen. Vill ha fullt upp i stället för då slipper man det där med huvudet. Men ja det är ju en svår tid nu. Alla sitter där med någon. Julen består av familj & vänner... Jag försöker inte tänka bakåt utan försöker verkligen se fram. Eller i alla fall ta dag för dag. Jag vet också att när en viss dag närmar sig kommer jag må så pyton... Borde inte göra det men gör det ändå... Nej skriver inte mer nu.. orkar inte... ska göra lite nytta. Hålla mig sysselsatt en liten stund till. Nu kommer snart mina älskade barn hem   

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards