My heart My life

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Linda - 10 januari 2014 08:26

Det finns inga ord som kan beskriva känslan man sitter med.. Isak har påbörjat sin behandling.. Och om ni aldrig varit igenom detta själv kommer ni heller aldrig förstå... Hur hemskt det är att tvinga sin son ligga still.. Dra ner byxor & blöja & föra in denna hemska sak i rumpan.. Han gråt & jag gråt... Så fruktansvärt hemskt. Och du sitter med den känsla att du gör nåt så fruktansvärt fel... Men ändå inte... förstår ni? Detta är i slutändan för hans eget bästa, jag vet ju det.. Men ändå så fruktansvärt hemskt... Och det värsta är att vi garanterat måste igenom detta idag igen & i morgon.. Och kanske även bli tvungna til det senare om det inte kommer igång av sig självt... Och med just detta står jag ensam.... Och det är så himla tufft att behöva vara den stora stygga vargen.... Men vad ska jag göra?   

 Annars mår jag fin fint. Livet känns härligt. Haha och att få höra vissa saker får mig bara att skratta. Haha om ni bara visste    Som jag sagt hela tiden får man som man förtjänar & kunde inte vara mer sant. Hihi Men nog om det. Planen idag är att handla lite, fixa.. och usch ja begå detta sk övergrepp... Sedan ska barnen lämnas till sin mormor innan det blir lite överraskningar i kväll. Berättar mer om det senare. Men i slutändan blir det här en fin fin dag. Minusgrader har det också blivit och ser ut vädermässigt att bli en fin dag. Nu kunde det egentligen ha kvittat med minusgrader. Men ändå kul om det även kunde komma lite snö så vi kan gå ut & busa i snön & åka pulka. Men ser dårligt ut med snö än så länge men vi får se vad som händer. Nej få i sig lite frukost innan det är dags att åka iväg. Handla & så måste jag på apoteket & hämta ut resten av grejerna Isak ska ha för sin mage... Hurra    Men men som sagt i slutändan blir det nog bra & förhoppningsvis kommer hans mage till slut fungera av sig själv. Ha en fin fin dag!

Skapa flashcards