My heart My life

Alla inlägg den 12 januari 2014

12

Av Linda - 12 januari 2014 20:03

12... 12 dagar in i det nya året... så länge gick det... och vet inte vad som blivit fel... min nonchalans är som bortblåst.... Har haft en period som jag klarat mig bra, inte brytt mig om mycket... eller inte tillåtit mig känna helt enkelt... så bara brister det & man mår uselt.. Ska jag skämmas? För det har ändå varit en tuff helg/dagar.. Stått själv med den hemska medicineringen på Isak... Och att behöva göra nåt sådant... ni anar inte hur det känns..... Och sedan mycket på det.. och bara sådär från ingenstans är jag nere igen.... Vill inte... men jag rår ju inte för det... innerst inne vet jag vad som påverkar detta.... men det är skitsamma... mina närmaste vänner vet nog och för er andra spelar det mindre roll... det är som det är.... huvudet spinner runt & har så otroligt mycket jag kunde tänka mig få ut just nu... Men inget jag tänker skriva här..... just nu känner jag mig inte alls "stark"..... är bara glad mina älskade barn sover... att dom slipper se mig nu.... i morgon är en ny dag... bara att bita ihop.... det blir bra. Jag vet det.... just nu känns det bara inte så.... 

Ovido - Quiz & Flashcards