My heart My life

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Linda - 27 januari 2014 20:02

Dagarna bara flyger iväg & egentligen händer inte så där jättemycket. Saker & ting är som vanligt. Vardag helt enkelt. Lämning på dagis gick bra idag, men när jag hämtade fick jag lite "dårliga nyheter" av fröken där.. Det är inget jag velat höra.. Går inte in på det så mycket för min sons skull, men jag fick lite ont i magen & klumpen kom... Och hoppas & ber att detta var en engångsföreteelse eller att det bara är nån liten väldigt kort period han är inne i... Bara att hoppas det inte blir nån upprepning. Och när vi är inne på min äldsta son så har jag varit mindre smart   Han har en jättefin säng med rutchkana & det hela. Men saken är den att jag tycker den mest är i vägen. Och eftersom den är lite hög så ropar han på natten i stället för att bara komma in till mig. Så då måste jag hämta honom. Och fick pratat lite med honom att kanske sälja den & köpa ny säng. Var så dum & visade honom en jättefin käck säng & nu vill han ju prompt ha den & lagt ut den andra på facebook men utan resultat än.. Och det värsta är att jag typ lovat honom ny säng nu så då måste jag ju bara. Hade ju hoppats slippa ligga ute med dom pengarna    Och nu vet jag många tänker: Ååå du har ju pengarna ändå.. Jo för all del, visst har jag.. Men hade inte tänkt röra nåt mer där... Men om jag inte får sålt sängen har jag typ ändå inget val.. Men ska nog lägga ut den på blocket & se om det kan hända nåt då. Sängen är som sagt jättefin om än lite opraktisk. Och annars då, jo tror minstingen börjar bli sjuk.. Eller det vet jag.. Har märkt en sakta förändring med gnäll om natten. Men idag var han snorig & små röd om kinderna. Så blir spännande att se hur det blir natten som kommer & dagarna som kommer efter det. Rädd det kan bli lite tufft. Och idag tog jag äntligen tag i mig själv igen. När barnen åkte till sin far drog jag ut Gizmo ut i snövädret och "powerwalkade". Var jätteskönt & kändes topp i kropp & själ. Synd inte känslan är så långvarig men men. Livet går upp & ned men har ändå en bra dag. Nej jag får nog passa på att ta ut Gizmo nu för är rädd lillen vaknar snart. Ha en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards