My heart My life

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Linda - 4 februari 2014 19:53

Hej! Är inne på andra dagen som jag faktiskt mår okej. Otroligt    Och känns bra. För min egen del & andras. Fast saken är ju den att jag hållit mig sysselsatt typ helt till jag lägger mig & då har det gått bra. Det är ju så fort jag tillåter tankar att komma som jag kraschar. Och vet ju även jag att det kommer ske igen. Jag är inte färdig & är medveten om det. Men så länge jag håller igång så går det bra. Vet ju att det orkar man inte hålla på med & att till slut tar det slut på saker att göra. Exempelvis idag, nej då började jag möblera om i köksskåp. Haha superlätt med två busungar hemma   Men det gick & jag blev klar. Så var det ut med barna & åka & handla. Mat för veckan & nya skor till minstingen. Känns lite små surt måste jag säga. Har ju fodrade stövlar efter Isak, men dom kan han inte ha för dom går han ur    så det var bara vackert att köpa svindyra gortex skor. Tur det var lite rea på dom   Han börjar ju på dagis snart så är ju ett måste. Och det känns bra att komma in i arbetslivet igen, nya rutiner. Fast nu när jag är som jag är, dvs kaos i huvudet. Minnet är som bortblåst. För er som varit genom detsamma vet ni vad jag menar. Man klarar inte koncentrera sig & lyssnar inte riktigt & glömmer t o m vad man själv ska säga mitt i en mening. Jätteknäppt men ja så är det. Och på så vis är jag lite oroad att dom kanske planerar sätta mig på nåt helt nytt. Tror inte jag skulle fixa det riktigt så bra nu & är rädd det i så fall blir för mycket.... Måste ta mig ett snack med min chef tror jag. Så han också förstår. Gaah ska inte vara lätt.. sedan har jag ett annat lite dilemma... Men känner bara jag tänker på det börjar det där sippra fram så vi låter det vara.. varför förstöra en bra dag? 

 Jo dagen fortsatte med bak med äldstemann, middagslagning & allt sånt vardagligt. Letat fram massa gardiner jag ska sälja. I förra lägenheten hade jag en hel massa fönster så nu har det bara blivit liggande & bättre nån annan får nytta av det. Nej nu ska jag njuta av lite egentid framför tv & hoppas det där fortsätter hålla sig borta.. Men tyvärr känns det inte så nu..... Men hoppet är det sista som lämnar en sägs det.

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards