My heart My life

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Linda - 12 februari 2014 10:38

Det är ett steg fram & två tillbaka. Man kände att äntligen kan allt fungera som det borde göra. Man tror man kommit överrens & att man kan vara "vänner". Vips så ska det startas en diskution som jag faktiskt är helt oskyldig till denna gång. Jag är inte helt blåst vad folk än må tro & tycka. Jag tycker om att veta vad mina rättigheter är. Jag undersöker & gräver tills jag fått svar. Jag ger mig inte med det första. Och just det är nåt jag lärt mig det senaste året. Att inte ge upp.  Stå på och faktiskt hålla det. Jag tänker inte skriva mer än så av diverse orsaker. Men jag ger mig inte. Så enkelt är det. Och måste jag krångla i genom saker & ting gör jag det. Jag har växt till mig på alla sätt & vis. Men blir så trött på folk som tror dom kan manipulera mig. Det är slut med det! Jag har gjort mina misstag & jag lär mig även av dom. 

 Och så är jag så besviken på vissa människor som inte ens kan höra av sig... Man tackar för det liksom.. Vad kostar det att skicka ett sms liksom? Men men jag klarar mig ändå... Ge & ta finns nåt som heter.. Och jag är trött på att ge & aldrig få nåt tillbaka. 

 Och annars då? Jodå här har vi fortfarande väldigt tidiga morgnar    när den ena vaknar väcker den andra, jagar upp varandra så det är hopplöst att ens försöka få dom att somna om. Mina små troll   Men men kan lika gärna vänja sig då det snart ändå är dags med tidiga morgnar. Så nu har jag & Noah bara denna dagen & i morgon ensamma innan det är dags för inskolning. Ska bli spännande. Och utöver det mår jag helt okej även om det är lite små "tjafs". Och så har jag typiskt nog fått början av en förkylning. Så här är det att kurera med dunderdroppar. Och vet ni, jo allt löser sig till slut   

Ovido - Quiz & Flashcards