My heart My life

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Linda - 25 mars 2014 19:26

Ja då var man inne på vecka tre med arbete. Det fungerar riktigt bra. Dagarna bara går helt enkelt. Men här hemma så ligger jag efter deluxe haha Oj oj säger jag bara. Om jag skulle få oväntat besök av nån som känner mig skulle dom få chock. Man kommer hem från jobbet. Hämtar barnen från dagis. Umgås med dom. Gärna ute om vädret är okej. Sedan är det in & laga mat. Umgås mera med trollen innan dom sover. Och på kvällarna så är jag helt slut så orkar inte riktigt ta tag i det. Och dessutom har jag annat roligt för mig på kvällarna som är roligare än att städa      Haha kanske berättar nån annan dag. Nej annars mår jag faktiskt riktigt bra. Och det är en skön känsla faktiskt. 

 Och just detta har jag inte skrivit om nånstans. Men mitt barndomshem har varit till salu & nu har det blivit sålt... Konstig känsla... Men på nåt vis har jag nog inte riktigt fattat för känner mig lite likgiltig.. Och det kan nog bero på allt som hänt. Nej annars rullar livet på här. Och det som är så härligt nu är att våren är på gång. Barnen är oftast nöjda & glada. Vi skrattar & busar mycket ihop   

 Och där vaknade minstingen.. 

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards