My heart My life

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Linda - 5 maj 2014 19:41

Jag har haft en mindre bra dag idag... knappt pratat med nån då jag inte känt att jag orkat... det har blivit lite för mycket åter igen... Huvudet & tankar har gått på högvarv... generellt sett är det bara lite mycket... Känner bara mer & mer att jag behöver nåt positivt & kul som händer... Alla dessa negativa händelser har gjort sitt.... Och denna hemska ensamhet... känslan av att inte riktigt kunna prata med nån.... Och dom allra flesta drar sig nog undan.. Och jag förstår & ser det även om det är sårande. Men vem står ut med allt som händer & skjer kring mig? Ja jag har själv på sätt & vis valt livet jag lever. Och just det har jag inga svårigheter med. Allt med barnen fungerar & klarar det helt fint. Och det kan nog ingen säga något annat om. Det är allt det andra som hänt som blivit för mycket... Och som jag har magont inför kommande helg.. Länge sedan jag känt så eftersom jag tyckt det varit okej.. Men att behöva lämna från mig barnen nu till helgen känns oerhört tufft.. därför är jag lite i tankarna på att packa en liten väska & dra bort över helgen. Och undrar om jag inte ska ta två flugor i en smäll. Barnen eller spec Isak behöver lite nya kläder & även sommar kläder. Och jag behöver komma bort. Så nu funderar jag på att boka hotell vid Ullared. Samtidigt som jag då kommer bort så kan jag även få undan den biten med kläder. Visst lång & tråkig väg att köra ensam. Men vad då? I stället för att sitta ensam & glo i lägenheten kan jag ju lika gärna göra det så.. Värt att fundera mera på.. Vi får se vad som händer. I morgon är det en ny dag & då hoppas jag kunna lägga allt åt sidan för en stund. Ska ta mig upp igen ska ni se   

Skapa flashcards