My heart My life

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Linda - 8 maj 2014 20:57

Jag mår faktiskt otroligt bra. Haha som att vända på en krona det där. Men vet ni, jag har kommit fram till vissa saker & har mål jag börjat sätta upp på alla möjliga plan. Inget jag tänker gå ut med men nu ska jag själv vända oturen. För är inte allt man kan kontrollera men det jag kan ska jag själv se till att det går min väg. För nu jäklar   Och ja nu återstår det bara att se om man verkligen kan lita på vissa människor. För det kommer definitivt sättas på prov framöver. Men jag känner att det jag nu bestämt mig för kommer i slutet bli något positivt. Nu ska jag först & främst endast tänka på mig själv. Och jag ska komma i första hand en stund. För det har nog aldrig hänt. Haha nu gäller detta inga stora förändringar vad gäller barnen för oavsett vad går ju dom först. Vill inte säga något till någon. Så ingen behöver fråga. Svar kommer tidsnog vad det hela handlar om. Men allt känns bara bra. Och det finns en mening bakom det mesta. Och det är det som kommer bli intressant. Hur resultatet kommer bli av detta. Men jag ser fram emot det. Ska allt bevisa det för vissa. Och vad som än måtte komma att hända & skje så ska jag hantera det. Och det på ett annat sätt än tidigare. Jag är peppad & redo för detta. Nu ska allt vändas upp & ner på alla sätt & vis. 

 Och även om den kommande helgen blir utan mina små troll så känns det okej. Jag tar det som det kommer. Men även det gör mig inte ledsen som tidigare i veckan. Denna helg ska bli som en kick off av vad jag har som mål. 

 Och vet ni, den kommande sommaren kommer bli full med överraskningar. Detta ska bli skoj. Jag är redo nu. På alla plan. Och första gången jag på riktigt har den känslan. Peppad & full i motivation & energi. Time will show you know. Och det roligaste av allt är att detta ska jag behålla för mig själv. Och bara mig.   Men oj vilken härlig känsla man sitter med. Och nu ska jag även klara bevara den så gott det låter sig göras. Mina vänner. Dags att leva! 

Ovido - Quiz & Flashcards