My heart My life

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Linda - 21 maj 2014 20:28

Jag drömmer om att när man kommer hem från jobb att bara kunna sätta mig ner. Jag drömmer om läggningar utan tjafs & att allt tar max en kvart. Drömmer om att komma hem till städat hem & att det kan hålla sig så minst en hel dag.. Drömmer om morgon utan stress & bråk & tjafs. Drömmer om en fungerande kropp utan smärtor vilket nu ännu en gång eskalerat. Tur man har drömmar    Drömmer om att vara pigg & alert efter 20 haha Ja alla dessa måsten. Och nu är jag helt slut. Kaputt. Känner bara för att lägga mig vilket jag nog snart ska, måste bara... först haha ja livet som ensamstående två barnsmor är tröttande & man blir sliten. Men ändå har jag fått det mesta att fungera. Otroligt nog. T o m trotsen har jag klarat mig i genom. Och försöker inse själv att det där med att få en 3,5 åring att lyssna med en gång är inte lätt. Och det ska det ju inte vara. Han är i sin period med att testa, mycket som händer i utvecklingen & jag kan inte kräva att han ska lyssna & göra det jag ber om. Nej livet i allmänhet är helt okej. Jag mår riktigt bra även fast man är trött & sliten   Och att även få höra att man ändå ser pigg & fräsch ut fastän man är småbarnsförälder ensam känns kul att höra. Jag skrattade & sade ja då skulle ni se mig efter 20 på kvällen haha För just nu känner jag mig långt i från pigg & fräsch. Nej nu ska jag göra mina sista måsten innan det blir kvällen. 

Ovido - Quiz & Flashcards