My heart My life

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Linda - 2 juni 2014 20:38

Har mycket i huvudet nu... mycket som inte kan skrivas eller som jag nog vill prata om.. inte idag i alla fall.... Är nog kanske sant det där... fick mig nog en liten väckare... men samtidigt så nej jag vet inte... ingen bra start på denna vecka egentligen.. Men det blir bättre.. det vet jag.. 

 Gjorde förresten ett test igen, sov med det jäkla stödet & idag har jag ont igen.. Och känns egentligen som att jag borde kolla upp det mera nogrannt men känner också att jag orkar inte gå hemma mer. Dagarna blir långa... Och med långa dagar kommer det "dumma" huvudet man har. Och det är inte nyttigt.... Fick höra av en av mina grannar (översatt från engelska) " Du har sådan tur du att barnen ibland åker iväg & du får tid för dig själv & vila, för det behöver man" Mitt svar till henne blev helt enkelt: Du har tur du som har en hel familj. Men självklart kan man ju se det från hennes sida & jag vet själv att jag ibland behöver den vilan. Och självklart ser jag min familj som hel ändå. Även om det bara är mig & barnen. Och jag kommer alltid sakna dom oavsett hur kort tid dom är borta. För då är det en del som fattas... 

 Försökte också ta bort facebook förut, gjorde ju det också för tänkte att nog var nog helt enkelt. Men så har jag mycket som är kopplat ihop med det. Jävla skit, så det funkade ju inte som jag hade velat. Men men kan ju ha den kvar & helt enkelt inte använda den på det viset. Och det innebär slut på delningar av bloggen via fb. Behöver bara en paus just nu, och få ett "liv" istället. Fast är minimalt vad jag varit inne på några dagar. Och är väl inte så konstigt egentligen... 

 Nej har egentligen mycket mer att få ut, men får bli en annan gång eller inte alls   Nu känner jag mest för att dra täcket över huvudet & försvinna en stund. Tänka över saker & ting helt enkelt. I morgon är en ny dag & är rätt säker på att då är positiva Linda tillbaka   

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards