My heart My life

Alla inlägg den 9 juni 2014

Hej

Av Linda - 9 juni 2014 20:22

Har egentligen ingen stor lust att blogga men tänkte hoppa in & säga hej & att jag lever. Helgen var en bra helg. Hände egentligen inte så där jättemycket. Väldigt lugnt så sett. Fick tillbaka syrran natt till lördag. Och det var trevligt att få henne hem igen    Konstigt som jag tidigare sagt hur lätt man vänjer sig vid sällskap. Nej det har som sagt varit en mycket bra helg. Lugnt & stilla. Och så är det lite kul, för har ju varit väldigt lugnt med barn när inte mina är hemma. Men igår så fort jag hade hämtat hem dom så var det som om det bara sade pang så var det fullt runt här. Nästan som om mina söner är magneter. Men jag är lite trött på dom för hela tiden ska det lyftas & bäras på Noah så jag måste säga till ett ex antal gånger att dom ska låta honom gå. Men är väl så när det är minstemann   Och så är det väldigt mysigt att prata med grannar. Vi satt ett helt gäng ute & pratade om allt. Riktigt trevligt. Och något helt annat än när jag bodde på slussen. Hehe Nej livet känns allt som allt bra. Men blir lite trött på mig själv bara... Hur allt ska analyseras i stället för att bara flyta med & skita i allt annat... Varför kan jag inte bara "släppa" lite?? Kan inte gå mer inpå vad jag har i tankarna, men oavsett är jag ju sånn som person.. Och vet inte riktigt hur jag ska ändra på det.. Men men annars mår jag som sagt toppen. Lovade bilder sist jag skrev men det får bli en annan dag. 

Ovido - Quiz & Flashcards