My heart My life

Direktlänk till inlägg 22 juni 2014

jaja

Av Linda - 22 juni 2014 11:53

Då var söndagen här igen. Varit en rätt okej helg ändå, eller mer än okej. Igår bestämde jag mig för att i stället för att sitta ensam hemma & glo så tog jag mig en tur till en kompis. Drack & pratade innan vi for iväg på dans. Blev en riktigt bra dans på alla möjliga sätt & vis, och även inte.. Inte för att jag dansade något heller.. haha Nej grejen är att man kan väl säga att jag släppte på alla hämningar, moraler. Kalla det vad ni vill. Jag hade kul helt enkelt. Men nu fick ju även dom som bara väntat på att ha något på mig. Ja nu fick dom det. Och det är väl det jag nog mest ångrar lite på.. Tänkte mig inte för & för en gångs skull tänkte jag faktiskt bara på mig själv. Och det är ju bra på sitt vis. Men idag är nog jag det stora samtalet runt i bygden. Men dom får bara prata. Jag vet exakt vad jag gjorde även om det kanske var lite extremt. Och om det bara var en "fyllegrej" eller inte. Ja man får se helt enkelt. Tar en dag i taget så märks det. För en gångs skull släppte jag loss vilket inte hänt på ja jag vet inte när haha så har folk ont av det så får dom bara ha det. Och visst är det konstigt hur jag är som en svamp med allt negativt & när man får komplimanger så blåser jag bara bort det. Måste börja tro på mig själv.. Men just dit tror jag att det är en väldigt lång väg att gå. Inget som kommer bara så där. Men oavsett i slutändan känns det bra även om det finns en gnutta ångest haha

 Nu är det inte länge kvar tills syrran lämnar mig. Känns trist faktiskt. Man har ju blivit van att ha henne här & det har funkat väldigt bra. Och visst har jag nog varit rätt snäll för inte mycket hon behövt göra här. Så det blir konstigt att plötsligt bli helt ensam igen. Men det är som det är. Nej nu ska jag nog försöka vila lite. Uuuh vad trött & sliten man blir dagen efter. Men inte så bakfull som jag var livrädd för att bli haha. Så lite vila & sedan försöka ta en promenad innan jag ska hämta mina älskade barn    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Skapa flashcards