My heart My life

Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Linda - 26 juni 2014 19:48

Ja då var det helg igen. Så himla gött!! Och med mina underbara troll     Så detta blir bra. Och idag har det faktiskt funkat att jobba. Visst har man ju haft ont men inte så man gråter så då går det    Men har på något vis varit lite halv segt. Och när jag kom hem från jobbat dumpade min syster oss & flyttade vidare    Lite tråkigt är det allt eftersom man vant sig vid sällskap om kvällarna. Men men nu är det nystart för min del med start på måndag. Och detta ska bli bra! Dags att tänka lite på mig själv nu. 

 Drack kaffe hos grannen förut och fick pratat ut lite om vad jag hade på hjärtat & i huvudet & hon kom med goda råd jag tänker följa så får man se. Tänk ändå att man har så bra grannar. I ren allmänhet bor det riktigt bra folk här & det känns riktigt bra. Och det gör det mesta på att man trivs här   Tänker mycket på starten på semstern nästa helg. Och jag kan inte säga annat än att jag har sånn ångest redan nu... Barnen ska iväg på semester & blir borta fyra (!!??) nätter... Och det är det längsta dom varit borta från mig.. Visst en helg, dvs typ 2-3 nätter är ok.. Men fy för fyra nätter!! En sak om man är van typ varannan helg stuket men det är inte jag. Men jag försöker göra allt för att fylla dom dagarna med alla möjliga projekt för att hålla tankar & ångesten borta haha ja vissa anser nog att jag är löjlig men för mig är det länge.. Och man blir så ensam när kvällarna & nätterna kommer. Men men det ska gå det med. Hur det blir resterande under semestern har jag ingen som helst aning om. Får väl bara ta det som det kommer. Men känner nog att 5 veckor kan bli lite i det längsta laget med tanke på min rastlöshet haha. Men får bara hoppas sommaren kommer tillbaka med sol & värme så blir det nog bra   

Skapa flashcards