My heart My life

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Linda - 3 augusti 2014 09:11

Måste ju säga att jag är rätt imponerad av mig själv. Hur jag faktiskt klarat ändra mig på vissa punkter. Dels har jag släppt en hel del på mitt sk kontrollbehov. Rycker mer eller mindre på axlarna bara. Och det är ju bra för min egen del. Och så har vi det att jag faktiskt inte blivit nere på något vis pga huvudvärken. Förut skulle man ju tänkt att varför ska allt hända mig och bla bla. Men just den tanken har inte kommit. Och nej jag ska lova att det inte är så lätt det här. Och är alltid värst på kvällen/ natten. Först när jag lade mig igår tar det otroligt lång tid innan jag väl somnar. Man har så ont att man inte vet hur man ska ligga för att det ska vara mest bekvämt. Och när man väl somnat så vaknar man på natten av att smärtorna eskalerat & man mår pyton. Lite känslan att man bara vill dö i stället. Nästan så jag heller föder ett par ungar till. Ja då kan ni tänka er. I alla fall var det nära på att jag bara ville gråta när jag vaknade. Men fick gå upp & ta alvedon för att försöka somna om. Och när jag åter vaknade var det lugnt. Fast ligger hela tiden & molar men inte så illa än. Vet att det kommer under dagen för att sedan lugna sig fram till kvällen. Jodå så är det. Men i morgon ska jag ner & ta prover & så ska jag försöka få en tid hos någon som håller på med massage/zonterapi. Allt för att det ska släppa. Vill bara att det ska vara över innan torsdag i alla fall. För att åka på semester med världens huvudvärk känns inte jättebra. Men det löser sig. 

 Idag har jag inga stora planer. Ska skruva isär en säng & så tror jag faktiskt jag ska försöka brodera lite på Noahs födelsetavla. På tiden att  jag snart blir klar med den    Och bra länge sen jag faktiskt satt mig ner med det. Men beror på om huvudet går med på det haha. 

 Jo jag har åter börjat promenera lite igen. Och när jag gått så har en sak slagit mig, varför ligger det döda möss överallt??? Är det pga att det inte finns vatten? För katter kan man nog inte skylla på där jag går. Men dock är det ju lite små läskigt att se flera stycken ligga döda längs vägen. Och då inte mosade för då hade det haft sin förklaring. Konstigt detta. Men idag ska det regna & det ska bli lite skönt. Behövs helt enkelt. Nej ni får ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards