My heart My life

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Linda - 17 augusti 2014 11:02

Det känns så himla bra just nu. Att när man faktiskt kommit till insikt om vissa saker & godta det. Härlig känsla. Att inte känna något behov alls. Idag har jag hållit på med projekt ett. Dvs röja i skåp för att få plats med ytterkläder. Bli av med en massa kläder som bara ligger. Röjt & grejat. Tömt klädkammaren och slängt ner en massa grejer i förrådet. Härligt. Mitt nästa projekt som jag ska börja med redan på torsdag är att byta säng på Noah. Så om nån är intresserad av en spjälsäng är det bara att hojta. Madrass medföljer. Nej det känns väldigt bra just nu & visst kan det komma bakslag men det tar jag då    Så nu när allt det är gjort idag ska jag bara ta det lugnt tills jag hämtar hem mina underbara pojkar    Plocka fram broderiet kanske. Och så blir det en pw med Gizmo också. Härligt att man kommit igång. Jo ang varför jag tömmer klädkammaren är för att jag ska förvandla det till ett hobbyrum till grabbarna. Dvs ett eget lite rum där dom kan rita, måla & pärla. Ett ställe där det inte är supernoga om det skulle bli lite färgstänk osv. Så mitt projekt nästa gång jag är barnledig på helgen så blir det att åka till Ikea & handla skrivbord & nån liten hylla. Så ska börja kolla lite på det nu & mäta. Och så ska jag snart lämna tillbaka lånade saker jag har. Just för att slippa ha det hängande över mig & för att få ett verkligt avslut. Avslut är viktiga för ett avslut är detsamma som en ny början. Och just nu känns det behövligt. I slutändan blir det bra & det vet jag. Nej nu ska jag kolla runt lite & mäta. Ha en fin regnig dag!! 

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards