My heart My life

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Linda - 27 augusti 2014 19:33

Hur står det till där ute? Med mig är det väl okej. Funderingarna är alltid med mig men har ändå kommit fram till en del saker som jag tror i slutändan kommer bli bra. Men visst är det trist att det blivit som det blivit & oerhört jobbigt att inte få något svar på vad man egentligen gjort.. Men men man får ju gå vidare ändå och försöka att inte tänka alls egentligen. Och vad gäller framtiden har jag tagit steg ett & nästa vecka, tror jag blir det steg två. Så nu håller jag bara tummar & går allt min väg (hmm gör det oftast inte   ) så kommer jag & barnen innom snar framtid lämna Töcksfors. Och just det känns faktiskt bra. Tror vi behöver den förändringen. Blir nog bra det här. Annars går livet sin gilla gång. Händer inte mycket & massor haha Och till helgen är det "ensam" helg. Känns inte kul alls men ska ta tag i förrådet & försöka se om jag kan hitta mitt truckkort som blev efterlyst på jobbet.. Hmm jodå det ligger väl kanske i en låda där nere... Så det är min plan för helgen förutom den vanliga helg städningen. Funderade även på att ta fönstren för dom har blivit vidriga efter sommarens alla getingar & flugor... Skönt att ha något i händerna. Och nu ska jag tillåta mig att gnälla.. Den här månadens räkningar var inte kul... Inte riktigt vad det varit rent ekonomiskt.. Ovant att behöva tänka efter för en gångs skull. Men men man kommer alltid ha sådana månader nån gång & lika bra att vänja mig vid den punkten om det blir som jag hoppas på   Vi får se hur det blir. Only time will show

Ovido - Quiz & Flashcards