My heart My life

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Linda - 31 augusti 2014 10:57

Och sista augusti.. Konstigt hur fort tiden går. Redan september i morgon. Men jag är en som älskar alla årstider & efter den här sommaren med sitt knall väder är det alldeles underbart med kyla & mörker. Man kan mysa med tända ljus & bara njuta. Alldeles toppen.   

 Fast igår kväll fick jag åter ett litet anfall.. Har ni själv inte haft vad man kallar panik/ångest attack har ni ingen aning om hur det känns.. Att man får svårt att andas & nästan hyperventilerar... Och allt som ändå kändes helt okej under gårdagen. Så det var en liten nedtur.. Och totalt onödvändigt.... För just det kunde ha kvittat.. Men men det gick i alla fall över & spenderade kvällen med grannen när jag återhämtat mig. Och vilken tur att man har så underbart goa grannar. Dom finns över hela längan här och ett otroligt bra område att bo i så sett. Men igår kväll hade jag så fruktansvärt svårt att somna.. Och detsamma häromkvällen.. Så då har det problemet kommit tillbaka.. Klockan var väl närmare ett innan jag till slut somnade... Men men sov i alla fall till halv sju    Fick bakat mina bröd för att sedan ta sig en ny tur ner i förrrådet för att städa upp & se om jag möjligtvis kunde hitta truckkortet.. Haha no such luck. Men nu är det städat & i ordning. Fast nu skulle jag verkligen önska jag kunde få sålt vagnen.. Att det ska vara så svårt.. Annars vet jag inte vad jag ska göra med den.. Känns inget vidare att ev behöva kasta den.... Inte en vagn som kostade närmare 5000  om inte mer för fyra år sedan.... Men men vad ska man göra annars? I vilket fall som helst hade jag alltså ingen tur där med att hitta det. Och när jag var klar där var det dags att ta med Gizmo på lite intervall träning. Helt underbart att komma igång igen & nu ska jag bara lyckas hålla i det. Och är rätt målmedveten så det ska nog lyckas. Under nästa vecka tänkte jag försöka förlänga turen. Men har rätt späckat schema till veckan så vi får se hur det går. 

 Nej strax lägga mig i badet tror jag & bara ta det lugnt. Inget mer inplanerat idag. Och idag kommer mina efterlängtade barn hem!!!     

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards