My heart My life

Alla inlägg den 13 september 2014

Av Linda - 13 september 2014 15:35

Nu är det lördag & för en gångs skull njuter jag av att vara "ledig". Varit en intensiv vecka med barnen eller spec minstemannen   Väldigt mammig & inte kunnat gå ifrån honom ens några minuter utan att han sprungit efter och gråtit och velat upp. Så nu för första gången någonsin uppskattar jag tystnaden & lugnet runt mig. Fast klart jag saknar dom ändå men känner att det här behövde jag verkligen nu. Helgen har börjat helt toppen. Känner även jag ett riktigt lugn inombords. Och just det händer inte ofta haha Helgen har i alla fall börjat riktigt bra. Igår fick jag undan det mesta av alla måsten & vi fick även lekbesök. Det var riktigt trevligt & lär bli fler gånger. Grabbarna gick väldigt bra ihop & kul att se hur dom pratade med varandra & lekte. Och vi vuxna fick pratat & umgåtts. När jag lämnade av grabbarna fick jag röjt & plockat ihop här hemma innan jag hade sådan tur att jag blev inbjuden till min goda vän & granne på mat   En riktigt rolig kväll med hennes familj. Länge sedan jag skrattat så gott & haft det så avslappnat. Otroligt roligt. Tack för det vännen!!! 

 Och idag har jag gjort undan alla måsten. Fått städat här hemma. Tagit bilen både invändigt & utvändigt. Tankat den & gjort den redo för resan i morgon    Längtar!!!! Även tagit promenad med Gizmo & när vi ändå är inne på ämnet så har jag faktiskt ägnat en liten stund varje kväll för att träna & umgås med honom. Och sedan jag skrev senast så har han godtagit Noahs klappar mer & mer. Nästan så man skulle tro att han hade något på känn för förändringen är märkbar. Är i alla fall kul att se vilken kontakt vi har & att han tycker det är kul att leka & träna. Fast det beror nog lite på godisbitarna haha han är inte direkt bortskämd på den biten. Och förut var jag hos en kompis & bara pratade lite. Nej allt känns så jäkla bra just nu på alla plan. Och nu ska jag snart påbörja min lista för i morgon bär det av mot Ullared. Ska bli så kul. Och skönt att bara komma bort lite. Så resten av kvällen blir bara min tid med mig själv & Gizmo. Bara ta det lugnt & njuta. 

 Ha en fortsatt fin dag!!! 

Skapa flashcards