My heart My life

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Hipp hipp

Av Linda - 23 november 2014 15:43

Hurra!! Haha ja då var den "stora" dagen här haha och oj vad jag har firat stort!!    Dagen började med brödbak då det var slut i frysen. Fortsatte med städning av bil för att sedan även tvätta den. Ja se vad jag har firat! Haha nej inte ett dugg har jag firat. Även varit ute på pw & är så underbart att ha kommit igång igen. Mår otroligt bra av det. Fick även äntligen bytt in stövlarna till Isak så nu hoppas jag dessa passar. Återstår att se för om ca 2 timmar är mina barn här!! Ååå jag längtar otroligt mycket efter dom!! Helgerna utan dom är seriöst otroligt långa... Och detta har varit en sådan lång helg även om jag haft att göra men det är när man är klar med alla måsten som det blir otroligt tråkigt & tyst... Så detta är egentligen en dag som alla andra. Ingen skillnad alls förutom att jag numera bytt ut tvåan mot en trea... En födelsedag jag inte kommer lägga på minnet... Har otroligt många fina minnen från alla andra födelsedagar men med tanke på allt som blivit förändrat blir det lite annorlunda.. och vill inte tänka så mycket på det som varit.. det är ändå som det är.. Livet går vidare. Nu vill jag bara ha hem barnen & njuta av dom & krama dom & tala om hur mycket jag älskar dom   

 Ska inte göra så mycket innan dom kommer, samla energi för känns som om det kommer bli en intensiv omtumlande vecka. 

Och diska ska jag nog göra. Inte mycket men skönt att få bort det.  Så just så har min dag sett ut. Haha jo förresten, det ringde ett ex antal gånger på min mobil, såg nr & tänkte jävla försäljare och ignorerade samtalen. Haha efter fjärde gången får jag ett sms, det var från postkodslotteriets Rickard Sjöberg som försökt nå mig för att gratulera mig på min födelsedag. Och att jag skulle följa någon länk så skulle samtalet kopplas fram. Men hallå seriöst??? Har någon av er upplevt detsamma som alltså är med i lotten? Jag menar, ring om jag får någon stor vinst men inte för att jag fyller år. Och dessutom kommer dom säkerligen försöka få mig att köpa fler lotter. Never!  Så nej har inte följt länken men om dom försöker ringa igen ska jag svara. Tycker bara det är lite små löljilgt faktiskt... Men det är min åsikt & mening. Nej göra lite nytta nu. Ha en fin dag & tack för grattis hälsningarna jag fått!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards