My heart My life

Direktlänk till inlägg 6 december 2014

Nedstämd

Av Linda - 6 december 2014 20:10

Jag mår inte så bra just nu... Har kört på i 150 hela veckan & nu vet jag varför... allt för att slippa få det här men smällen kommer oavsett... Men man gör ändå allt för att undvika det men till slut går det inte.. och nu får jag smällen.... Och så blev jag utan barn också.. fan... inte med något gott mod jag var när dom gick.. men vad ska jag göra när dom envist står på sig & absolut ska följa med Morfar & Moster? Hade verkligen behövt dom hos mig... men jag måste lära mig släppa taget.... jag håller dom så fruktansvärt hårt för egen del.... står alltid på mig & vill att dom ska vara hemma & det ska absolut vara något speciellt om jag ska ha barnvakt... Hade jag vetat detta i torsdags hade jag suttit på julbord nu... Men sådant kan jag inte veta i förväg... Men som sagt kört på för fulla muggar denna vecka.. men nu är det färdigt för jul.. haha i alla fall vad gäller bak.. Nu får det vara bra.. och inte har jag plats i kylen till mer heller haha.. Och nu tror jag äntligen att jag har lyckats med knäcken också... Men det som tagit mig hårt denna vecka är nog att det åter blivit mycket... och tankar som snurrar... Tufft att inte veta vad som komma ska.. hur det blir med barnen till jul... har inte velat fråga doms far pga sjukdomen men måste snart få veta så jag kan förbereda mig psykiskt om det inte blir som jag allra helst vill... Och juletid är & förblir en familjehögtid... Och även där känns det tufft... inget är vad det en gång var.. det har blivit för mycket förändringar... och önskan om att vrida tillbaka klockan.... få chansen att ändra vissa saker....   men hade jag kunnat påverka vad som hänt om jag hade ändrat något?..... nu tänker jag på absolut allt.. för på kort stund känns det som om man förlorat så otroligt mycket.... visst har jag även vunnit en del men att det skulle sluta som det gjort hade jag aldrig trott.... människor som stått mig som närmast som jag idag inte ens pratar med.... och jag pratar egentligen knappt med någon... jag har svårt att lita på människor & det har definitvt inte blivit bättre med saker som blivit... Och när tankarna är som svårast är ensamheten störst..... och därför är det ännu tyngre att inte höra barnens snarkande & snusande nu....    mina älskade pojkar    som jag skulle gå i döden för.... som jag inte vill släppa från mig.. någonsin... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 september 2016 07:42

Jag lever i en drömvärld just nu.. och drömmar ska man ju ha    men detta är en dröm jag hoppas innerligt ska slå in. Att jag inte tänkte på detta tidigare... Men samtidigt så lär man så länge man lever. Och slår drömmen in så är jag rätt säker på at...

Av Linda - 6 september 2016 19:13

Jaa.. rubriken stämmer bra överens med känslan jag har.. sammanfattar allt ganska bra... Jag är trött irriterad & fullständigt less på vissa & allmänt över allt.. Även på mig själv... Jag är mest irriterad över hur jag ställt upp så oerhört mycket & ...

Av Linda - 4 september 2016 05:50

Söndag morgon. Dimman ligger tät och graderna visar på 8. Hösten är ändå en fin årstid som jag även tycker om alla andra årstider   Alla har sin charm. Vad gör jag då uppe så tidigt? Haha ja det kan man undra sig för lyckades inte sova så mycket läng...

Av Linda - 2 september 2016 18:23

Då var jag åter där igen... muren har kommit åter på sin plats.. utsidan visar leenden och att jag har det helt fint.. fråga mig och det är det jag kommer ge som svar... för med vilken rätt kan jag må dåligt?? Jag som har så mycket.. och ändå faller ...

Av Linda - 31 juli 2016 11:26

Ja så är det och så även årets semester. Men för egen del gör det inget. Jag är och förblir en rutinmänniska. Semester i all ära men nu ska det ändå bli skönt att få igång vardagen igen. Och jag är spänd för äldste sonens skull. Jag minns så väl min ...

Ovido - Quiz & Flashcards