My heart My life

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Linda - 16 januari 2015 19:44

Ja en ny fredag har åter kommit. Och jag är helt totalt kaputt.. haha har bara mig själv att skylla    Har haft en bra dag med grabbarna. Faktiskt utan så mycket bråk & tjafs. Tvättmaskinen har samtidigt gått varm som den brukar varannan fredag    Har samtidigt fått röjt ännu en gång på grabbarnas rum. Gjort mig av med leksaker som ändå inte funkar, äntligen fått tillåtelse att slänga plankan till Isak som han tog med hem från dagis efter en skogspromenad. Haha den har varit svår att få slänga men idag var det inga problem.   Så det var en riktigt bra dag måste jag säga. När pojkarna blev hämtade var det åter en hel massa pussar & kramar. Det är ju så underbart!!! Sen begav jag mig ner i förrådet... ååå vilken ångest men det var bara att sätta igång & spenderade drygt två timmar där nere. Med en ljudbok i örat haha så fick verkligen rensat & röjt så nu är förrådet "flyttklart" haha fast blev inte jättemycket mer plats över men har inte jättemycket kvar här uppe jag kan packa. Och framöver ska jag gå i genom skåp & utrymmen & se vad som aldrig används & göra mig av med det. Men just för denna gång får det vara bra och bara städningen blir klar så ska jag bara ta det lugnt. Handen har börjat återkomma med smärtor & det är inte så kul.. Men varit en "lång" vila från jobbet så inte så konstigt om det blossar upp lite igen. Får nog ta en muskelavslappnande innan jag rasar i säng. 

 Men men annars mår jag bara bra. Saknar dock barnen som alltid men har fullt upp hela helgen så det blir bra. Har egentligen mer på hjärtat men det får bli en annan gång   

Ovido - Quiz & Flashcards