My heart My life

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Linda - 1 februari 2015 16:53

Jaa det känns bara såå bra, allt. Bara så där har man fått som en ny kick,start, ja kalla det vad man vill.    För några dagar sedan var det som om det bara vände, bara av sig själv utan någon speciell orsak. En punkt där faktiskt allt känns bara bra. Fått kontakt med vänner igen, stämningen på jobbet har blivit lite bättre och mitt eget liv känns som om det är på vägen jag vill vara på, och hoppas inte det kommer någon ny omväg men det ska nog mycket till nu. Livet med barnen känns stabilt & bra   Varit en väldigt bra helg. Fredagen var det mys med barnen hela dagen lång typ. Fick handlat & bara umgicks med dom. Fick även besök av kompis med familj. Riktigt trevligt! Lördagen röjde jag lite här hemma innan jag tog med mig grabbarna ut en sväng innan doms far kom för att hämta dom. Fick städat klart innan det bar iväg på kalas till Norge & syrran. Hade noll lust att åka alls men åkte ju & blev ju helt okej & en del skratt. Men... jaaa.. har mycket på hjärtat men nej det ägnar sig inte här.. Det håller jag för mig själv.. Kan bara skaka på huvudet & hoppas allt blir till det bästa. 

Och spontant blev det bestämt att jag faktiskt skulle gå ut    Så fick tag i en kompis & haffat en plats. Så när jag väl var hemma tog jag mig en grogg i lugn & ro innan jag fixade mig. Gav katten en massa uppmärksamhet innan jag gick iväg på förfesten. Hade bestämt mig för att ta det lugnt med drickat, för jag har en tendens att dricka lite väl fort & då blir jag extremt snurr i huvudet & illamående när man väl ska åka iväg. Och jag var riktigt duktig! Var så jäkla roligt!!!! Gud det var så kul och det blev en hel massa skratt & massa dans. Och jag höll ut hela kvällen!!!! Haha det är inte likt mig! Var i stort sett på dansgolvet fram tills musiken blev tyst & ändå kände jag då att jag faktiskt kunde fortsatt en stund till    Och vi kom fram till att jag faktiskt inte varit ute sedan halloween. Så det var dags nu haha och helt klart värt det. Men den där som dom annonserade skulle "spela" spelade kanske i 30 minuter & inte alls min typ av musiken. Men annars var det kanon bra musik resterande tiden. Riktigt bra DJ! Nej en kanon kväll på alla sätt & vis. Var hemma vid kvart i tre tror jag haha och ännu något som är helt otroligt är att jag inte varit bakfull!! Men har dock spenderat dagen med soffhäng & filmer haha riktigt lugn dag på alla sätt. Nu ska jag strax iväg & hämta hem mina troll    Längtar efter dom! Och fortsätter att ta det lugnt resten av kvällen. I morgon är det en ny vecka & idag började vi en ny månad. Det närmar sig    Har faktiskt planer på att efter vi flyttat att anordna en sen 30 års fest. Då har man ändå plats & man kan vara ute. Jag får se hur det blir    Blev en liten miss med min "snålhet" denna månad eftersom jag unnade mig en utekväll men det måste jag tillåta mig annars kommer jag bli knäpp haha. Nej nu får jag gå upp till bilen & rensa den för snö & is. Ha en fortsatt trevlig söndag!!  

Ovido - Quiz & Flashcards