My heart My life

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Linda - 1 mars 2015 08:19

Ja då var det söndag månad & jag har nästan precis gått upp haha inte likt mig alls att sova så länge. Men var skönt. Tänka sig att det nu är mars månad & våren närmar sig. Känns ju inte precis så vädermässigt. Blåser, regnar & snöar om vartannat. Men det har varit en konstig vinter överlag.Helgen har i alla fall varit riktigt bra. Fredagen skrev man papper på bostadsrätten så nu är det ingen återvändo    Men det känns riktigt bra. Fortsatte eftermiddagen med lite shopping. För det var enormt länge sedan. Så blev lite grejer på rean. Barnen fick nya byxor, jag några toppar & en jacka. Får ju passa på när det var riktigt billigt. Barnen behövde byxor så varför inte? Och är som sagt ytterst sällan nu för tiden som jag handlar något extra för jag har koncentrerat mig på att spara. Och det har gått bra. Och ska nog lyckas spara denna månad också. Fredag kväll blev det en tur hos en kompis med familj. Åt mat & spelade kort. Haha och skrattade massor    En riktigt rolig kväll. 

 Igår så var det som vanligt städningen som gällde. Och promenad efter det. Även fast det regnade så var det skönt att komma ut en sväng. Sedan tittade jag på ett par filmer innan det var dags att göra sig klar för tjejkväll på Waterside. Och blev en riktigt trevlig kväll. Funderade först att ev dra till Årjäng efter men när man väl ätit så blev jag såå trött. Så vid halv elva gick jag hem i stället. Och nu sitter jag här. Idag har jag inte så mycket på agendan. Ska handla om en stund, då kylskåpet är rätt så tomt. Och så ska jag försöka mig på att ta en promenad. Lockar inte värst mycket för det blåser rätt rejält stundvis. Men bara man gjort det så är det skönt. Och i eftermiddag är jag bortbjuden på middag. Haha perfekt helg, inte behövt tänka på att laga någon mat. Funderar på att hämta barnen tidigt för att dom ska få vara med på middagen men har inte rikigt bestämt mig men lutar åt det i alla fall. Beroende på pappan förstås också. Nej nu ska jag äta lite frukost & fixa mig innan det är dags att åka och handla   

 Ha en trevlig söndag!! 

Skapa flashcards