My heart My life

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Linda - 12 maj 2015 17:49

Ja sägs det inte så mån tro? Vet inte om jag riktigt kan hålla med just nu... För just nu är jag bara så trött & "lett"... Trött på vissa människor som aldrig kan ta ansvar... Att komma så "lätt" undan med allt... Och för att undvika mer trassel & bråk håller jag tyst.. än... för på sätt & vis är det inte mig personligen det går utöver... I slutändan drabbar det personen själv ifråga.. Men att jag ifrågasätter är inte så konstigt.. att andra reagerar är väl heller inte så konstigt.. Att säga saker är så himla lätt men att verkställa & "bevisa" är helt något annat... Jag är trött på vädret.... regn & blåst.. saknar sol & värme.. bara det hade gjort saker lättare... Så är jag sååå trött på förkylningen som inte riktigt vill släppa... Hostan som håller i sig.. Tack & lov bara korta stunder men dock så jobbigt när det är igång... Och för att inte prata om näsan som inte vill som jag vill.. blaaah... Men mest av allt är jag så otroligt trött på mig själv... fan vad less jag blir.. att sätta mål men att aldrig verkligen komma igång.. Alltid finns någon jäkla dum ursäkt.. Och i slutet är det ändå jag som sitter & mår dåligt över detta faktum...Skulle behöva något som verkligen ger mig en kick i arslet...Och att fortsätta hålla i vad jag förutsatt...  Nej måste skärpa till mig.... Lära mig att hålla mig till "planen"... Nej idag är bara en sådan dag som är pyton på sitt vis... Det går över   

 Helgen blev väl helt ok ändå.. Inte gjort jättemycket så inget att berätta om så sett. Dock blev den ännu bättre när jag fick hämta hem barnen   Mina underbara pojkar som börjar bli så stora. 

 Drömmer om att ta en semester resa nu... Tyvärr får det bara bli en dröm i år... Det hade varit så skönt att bara kunna ta med sig grabbarna ner till värmen och få njuta.. Men så blir det inte då resurser inte finns... Dom måste jag lägga i lägenheten. Men just det är helt okej. Och nu är det faktiskt bara 1 1/2 månad kvar lite drygt. Wow det pirrar nu när det börjar närma sig.. Jag hoppas bara människor kan ställa upp & hjälpa mig... För det är ett som är säkert, för att kunna bli klar i tid behöver jag all hjälp jag kan få.. Oavsett längtar jag & hoppas att allt går enligt planer.. Nej nu får jag lätta på rumpan & hänga lite tvätt innan barnen snart är på igång. Ny dag i morgon & sista arbetsdagen för denna vecka.. Haha har dock beslutsångest, för dom flesta av kollegorna slutar tidigt & själv känns det lite onödigt samtidigt som jag inte vill vara kvar "ensam". Så jag bestämmer mig nog i morgon och lutar åt fulldag   

 Ha en trevlig kväll!

Skapa flashcards