My heart My life

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Linda - 16 juni 2015 19:38

Tjo. Skriver lite snabbt nu då irritationen är ganska så stor. Jag är så enormt glad att vi ska flytta!!! Ni anar inte.. Detta sk bolag kom ut med ett skriv idag & nu kan jag inte vara tyst. Detta är helt otroligt. Här ska man då verkligen inte få leva "sommarliv". Och när man först skriver ett skriv så borde dom fan skriva det på engelska också!!! Man får inte göra ditt & datt här längre. Grillning är förbjudet, men hallå, om man står ute på gräsmattan vad fan gör det?? Och det var lite kul måste jag säga för grannen bredvid började göra i ordning sin grill när jag kom ner så jag skämtade lite med henne att fy nu gör du något förbjudet. Och längre upp stod dom som nog klagat mest & glodde som bara den, och fegast av dom alla. Klaga kan dom, men att själva komma & klaga, nej för fan det går inte. Utan då ska man stå & med klar hög röst påpeka att man får inte grilla till klagomänniska två. Och sedan gå iväg. Helt jäkla otroligt. Men så tuff att komma och säga det själv var inte aktuellt! Herregud. Och nu får man inte sparka boll, inte ha studsmatta.. herregud säger jag bara! Glad jag ska bort härifrån! Att vissa människor hela tiden ska ha något att klaga på & att ringa vd´n och göra det också.. Imponerad jag blir. Skaffa er ett liv. Trivs ni inte bland barn, flytta härifrån då!

 Det var allt jag skulle säga! Hej & hå

Skapa flashcards