My heart My life

Alla inlägg den 23 juni 2015

Av Linda - 23 juni 2015 19:22

Jag är helt slut.. färdig, kaputt.. och just nu känns det som om jag tagit på mig mer än jag borde.. Har hållit på så fort jag haft en ledig stund. Och är så oerhört tacksam för att jag fått/får så mycket hjälp. Jag hade inte klarat det annars!! Tack & åter tack för det! Men även med hjälp börjar jag ändå känna stressen.. tänk då om jag inte hade fått nyckeln när jag gjorde det! Haha jag hade gått under. Fast samtidigt är jag en person som lätt stressar upp mig. Vet att det blir bättre bara jag blir ledig från jobbet & får mer tid över än jag just nu har. Måste även försöka få hjälp med barnen. Men allt löser sig. Men känns ändå bra. Resultaten hittils är otroliga! Och jag vet att bara allt är färdigt så kommer det bli så otroligt bra. Och sedan när flytten väl är gjord så ska jag försöka ta det lugnt & njuta med mina barn. För så som det är just nu är det ganska jobbigt för alla.Var där borta förut medans barnen var hos sin far & målade tak. Haha gick ganska smidigt ändå men fick även se att jag måste måla trappan ännu en gång innan jag lägger på lack. Men börjar få in tekniken på trappan så det är lugnt även om det tar lite tid. Så till helgen är det just nu enda som står på planen & sedan blir det nog inte mycket mer. Måste dels försöka göra lite hemma & även umgås & ta det lugnt med barnen. Och nästa vecka är det även då fullt upp, då ska trappan lackas, lister ska rivas i vardagsrum, skura tak & väggar & även där måla tak innan jag får hjälp med det andra planerade. Och nästa där igen ska golven på, lister & skuras innan det blir att packa resterande & flytta. Haha ja det är fullt upp men så är det. Är glad att jag ändå har relativt god tid på mig. Men kvällen ikväll blir inte sen.. sovit dåligt inatt & är helt färdig. Ny dag i morgon & min mamma är snäll & hämtar barnen så jag får kollat taket & ev lägga på ett nytt lager. Misstänker att jag som vanligt varit lite snål på färgen haha. Men men det blir nog bra!

Skapa flashcards