My heart My life

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Linda - 30 juni 2015 18:53

Nu är det mitt!!!! Bara mitt!!!    Jag är numera ägare till en bostadsrätt på 110 kvadrat!! Och jag är så enormt glad!! Konstigt var jag kommit här i livet! Det känns så underbart, fast dock börjar jag bli lite smått sressad & begriper inte riktigt hur jag ska få tid att få ihop allt det jag hade planerat. Men är oerhört oerhört tacksam för den hjälp jag fått även om det tagit tid vilket inte är så konstigt. Och oerhört tacksam för vilket bra dagis jag har som ställer upp i två dagar extra. Tusen tusen miljoners tack till er. Men till veckan måste jag ta hjälp av mina systrar om jag ska hinna med resterande som är kvar. Måste få gjort mest möjligt innan nästa helg för när pappa kommer hem ska han hjälpa mig med det sista innan flytten går därav stressen det för med sig... Och jag hade aldrig någonsin kunnat kommit eller hunnit om jag ingte hade fått nyckeln så mycket tidigare. Men nu har jag fått alla nycklar!!! Och det är mitt haha. Nej jag får bara ta en sak i taget och i morgon ska jag lacka trappen. Måste ha minst ett lag men borde ha två om jag hinner. Dessutom på torsdag måste jag införskaffa mer list & plattor... Så ja jag har häcken full i några dagar, måste dessutom hinna en massa annat under den tiden & även umgås med barnen. Men har förklarat för äldstemann att just nu och i en vecka kommer det bli att man har en hel del att göra. Men har lovat att på torsdag ska vi åka & bada om vi inte hinner ta en sväng redan i morgon. Beror lite på. Nej det blir bra bara det blir klart.    Nu ska jag bara ta det lugnt för i morgon är det en lång arbetsdag, men dock inte på jobbet för nu har jag "semester" haha Härligt!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards