My heart My life

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Linda - 14 juli 2015 19:43

Hej hej. Ja från mig har det varit väldigt tyst. Och inte så konstig eftersom jag haft häcken full dessa dagar. Men nu äntligen kan jag bara sitta & njuta. Det mesta är på plats här i mitt nya hem. Mitt mitt & bara mitt    Och jag är så ofattbart nöjd så ni anar inte. Tusen tusen tack alla som hjälpt mig på alla sätt! Utan er skulle det aldrig gått vägen!!    Ni som lagt ner ett ex antal timmar med renovering, till er som ställde upp hela dagen när vi flyttade! Ni anar inte hur tacksam jag är & kommer visa det på ett eller annat sätt frampå. Och barnen har varit så otroligt snälla under denna period! Och i söndags eftermiddag åkte dom till sin pappa. Och tur har väl det varit för hade inte kunnat få ihop det annars. Och inte blivit klar annars. Ja allt är ju självklart inte helt & hållet på plats    Tavlor & så får vänta tills jag bott in mig lite. Men förutom det så är allt färdigt. Och det känns så otroligt bra så ni anar inte. Köpte helt rätt! Bra val av mig haha Har gått i 150 i en längre period så är ganska slut i kroppen. Men i morgon ska jag inte göra ett enda dugg förutom att hämta barn. Haha jag är inte så duktig på att ta det lugnt så vi får se hur det blir med det. 

 Men jag mår riktigt bra just nu. Dock lite orolig för mig själv.. Kanske bara inbillar mig men tror jag är beroende av smärtstillande om kvällen. För har tagit det varje kväll pga handen, men så i söndags tänkte jag att nej jag ska försöka sova utan. Och tror jag fick 3 timmar på ögat den natten    Och igår tog jag två ipren innan jag lade mig & sovit som en stock.. Tycker inte om det... Men sova måste jag ju. Så får ge det några dagar till & göra ett nytt försök igen. Nog om det. Katten saknas forfarande så idag tog jag modet till mig för att ringa en synsk dam. Jag vet vad ni tänker som inte tror på det, men jag tror även om man känner sig lite dum som ringer & "stör". Dock var hon på semester så jag ska ringa om några dagar igen. Och det tänker jag göra. Vore skönt att få svar på något vis. Om hon kan se om han lever eller är i himlen.. Spännande. Jag hoppas ju verkligen att han lever men tvivlar tyvärr ganska mycket på det.. Och om fallet är att han är borta så hoppas jag det  gick fort... 

 Hade tänkt lägga några bilder på mitt nya hem, men har inte tagit några efter bilder än så det får bli senare. Och tyvärr glömde jag ta förebilder på b l a vardagsrummet. Oerhört synd för det har blivit en stor förändring. Och jag är super duper nöjd. Det var ett litet ointressant inlägg & orkar inte skriva mer. Ha en fortsatt trevlig kväll! Själv ska jag bara njuta!

Ovido - Quiz & Flashcards