My heart My life

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Linda - 22 juli 2015 19:33

Ja nu har jag fått finger´n ur och kommer med lite efterbilder    efterbilder får bli ett senare tillfälle om det ens blir av. Det går inte ens på något vis förklara hur det såg ut. Tråkigt, ingenting gjort sedan ex antal år så det var inte så fint & inte alls min smak för att säga det så. Men nu är jag rätt nöjd & ni ska få en försmak av rummen nere, dock inte tvättstugan som inte är intressant heller haha och vardagsrummet. Resten sparar vi till en annan dag. 

 Vi börjar med badrum nere:

 

Inte jättebra men om några år så ska det fixas.

 Fortsätter med Isaks rum. Jag älskar färgen!!! Och bilden ger den inte alls rättvisa! 

     

 Hallen nere    Älskar det & glad jag ändrade mina första planer. Dessutom hade i ofs inte det gått i allafall när man synade det närmare. 

   

Och vardagsrummet som är exakt i samma stil.

   

Lite dårliga bilder då ljuset inte var det bästa när bilden togs. Nej jag är supernöjd. Ja det finns vissa skavanker som tyvärr stör men oavsett har dom jobbat bra dom som varit så snälla att hjälpa mig!

Och är nog inget någon annan än jag ser   

 Nej det är i det stora hela väldigt bra. Nu längtar jag bara till att jag ska ta tag i köket fast då blir det nog snickare eller dyl som jag anställer. Och köksinredningen är helt okej & den kommer att få sitta kvar. Än så länge i alla fall    Det som står på min lista är som sagt köket, ett soldäck och sedan blir det badrummen. Fast saknar en ordentlig dusch eller ett fungerande badkar. Även om barnen älskar den sk duschen & använda hela badrummet till rutchkana är det inte optimalt för städfreaken Linda haha. Men det får bara fungera så en stund. 

Var en tur inne hos grannen förut på rundvisning. Och jag föll för köksinredningen!! Otroligt snygg!! Och skåp ända till tak & skåp överallt. Här känns det som om det är för lite med skåp & hatar öppningen till taket. Herregud det är rena fettsamlingen om man inte tar det ofta. Usch! Och att se doms trädgård från doms sida inspirerade mig. Så i morgon så ska jag ta tag i bädden framför altanen. Nu jäklar ska det bli rensat där också. Har ju bara det kvar. Och dessutom fick jag besök & pris av en "trädgårdsnisse" angående mina buskar & häcken. Jaaa jag vet hur det låter    Men hur annars kan jag beskriva det?? Haha Och det blir inte alls dyrt & ska bli skönt när det är gjort. Tog på mig städningen efter själv för det är inte så mycket jobb. Dock lite orolig för hur det kommer gå med häcken eftersom den växt lite fel men han gör nog sitt bästa med allt här. Och kan ju egentligen inte bli sämre. Ska bli så bra bara man får ordning. Ska försöka sätta marktäckande blommor framför altanen så det får bli en tur på plantagen på måndag. Sidoväggen vet jag inte riktigt än. Har en bild i huvudet men det blir nog inget med förrän nästa år. Roligt att sätta planer i huvudet. Nej det var allt för stunden. Bilder på resten kommer senare någon dag. 

Skapa flashcards