My heart My life

Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Linda - 23 juli 2015 19:34

Just nu är jag såå slut.. att 24-7 ha barnen hemma börjar bli tufft... och jag börjar nog gå dom på nerverna.. dom går varandra på nerverna... Jag behöver bara få några minuter för mig själv... få andas lite.. för ja just nu är det väldigt tufft... Igår hade jag lite ångest att semestern börjar närma sitt slut, men nu ser jag fram emot det.. Försöker hitta på något varje dag med dom, lekparken, kompisar eller dylikt. Men jag behöver även få något gjort här hemma också... Och det är då det kör ihop sig. Jag fick rensa rabatten utan större problem eller bråk, men när jag höll på att klippa gräsmattan (mossan) ja då bröt det ut bråk.... Så det tog en hel del längre tid än det normalt skulle ha tagit & dessutom blir man inte på bättre humör pga den jävla elektriska gräsklipparen som man måste akta sladden & sådan skit. Nej fy, nästa år blir det helt klart en ny här! Men blev färdig ute & fick duschat. Så tog vi en promenad till lekparken. Och idag var Noah enormt duktig på att lyssna när vi skulle gå hem. Haha hade hotat honom med att om han inte lyssnade när vi skulle gå så blev det sista gången. För igår slog han sig totalvrång när vi skulle gå hem och då får man ta till lite sådant   Så idag gick det jättebra. Tog även en sväng innom min kompis m familj. Barnen leker så otroligt bra ihop så det är riktigt kul att se. Och så otroligt kul att vi har fått så bra kontakt igen!!    

 Nej det har väl varit en ok dag men ändå så en ynka liten stund hade varit skönt. Men söndag kväll ska dom till sin far igen & då ska jag andas lite & bara vara mig. Haha fast när dom väl försvinner även bara för en kort stund så saknar jag dom & vill ha hem dom. Man är lite konstig så haha. Och nu ska jag hämta lite energi.. i morgon tänkte jag försöka städa inne fast det lär nog bli en rejäl utmaning känns det som... Men tyvärr är det mycket välbehövligt just nu med tanke på hur vi springer in & ut   Sedan får jag även komma ihåg att ringa & få besikting på den gamla lägenheten som måste ske till veckan. Tur att jag sluppit tänka så mycket på den. Får väl hämta lite små grejer till som är kvar & lite sånt. Samla alla nycklar... Bli färdig med den. En sak ute ur världen. Nej nu avslutar jag för idag.. Lite min tid & sedan kvällen

Ovido - Quiz & Flashcards