My heart My life

Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Linda - 30 juli 2015 19:21

Då närmar sig juli månad sitt slut. Knäppt att tänka på egentligen.. och ingen direkt sommarvärme har vi haft. Har egentligen mycket i huvudet men efter en orolig natt med barnen är det lite smått snurrigt.. Det är ytterst få nätter under ett år som det är så här men inatt var en sådan natt.. fråga mig inte varför... Men annars då? Jo det är lite si om så för tillfället.. Tänker mycket på min "ensamhet".. Oftast är jag nöjd med hur jag har det just nu. Tillfreds helt enkelt.. Sedan kommer det tillfällen man verkligen saknar någon & minsta lilla kan utlösa den känslan.. Och så tänker man tillbaka att det var faktiskt enklare då att träffa på männsikor.. För då var man inte "rädd", man var utan erfarnhet av människor.. Men som det är nu så är jag för "rädd" för att släppa in någon alls... Och på det viset "väljer" jag ju själv att inte träffa någon... Men jag blir ganska irriterad på mig själv.. Varför blir jag så jäkla tilltäppt så fort någon enda visar minsta lilla intresse... Och vad kan jag göra åt det? Jag vågar helt enkelt inte då jag haft för många besvikelser i mitt liv... Men det kanske blir bättre med tiden? 

 Och sedan är jag lite smått förbannad av hur vissa människor tar mig för givet? Tänker inte förklara närmare just den punkten, men det är som att jag är sååå förutsägbar att vissa utnyttjar det.. Och det är en punkt jag måste ändra på.. men så är man så jäkla förbannat dum snäll... och inte heller det begriper jag varför för det är få gånger man faktiskt får något tillbaka... Men det är ju bara sådan jag är och inte lätt att ändra på det. 

 Och idag var det ändå med tanke på natten helt underbart att vakna. Det var liv i huset    oavsett bråk & tjafs stundvis älskar jag pojkarna vedervärdigt mycket!!!! 

 Nej det var allt mitt snurriga huvudet pallar med just nu.. Dessutom kommer det en konstig lukt ifrån datorn så är rädd den börjar ge upp snart.... Inte känt det förut & den har ju stundvis varit lite små knäpp.. Men i alla fall. Avslutar med bilder på resterande av lägenheten. 

   

Mitt sovrum

   

Noahs rum

    

Badrum övervåning

   

Köket

   

Blombädden. Sååå nöjd!!!

   

Och altanen som jag äntligen fått till & blivit supernöjd med. Fattas bara att inviga den med en riktig grillfest!

 Nej nu är datorn extremt seg så har tur om jag lyckas få ut detta! Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards