My heart My life

Alla inlägg den 2 november 2015

Av Linda - 2 november 2015 17:30

Jag fick ett löfte.. "Jag ringer dig på måndag oavsett om svar kommit eller inte, men det kan bli sent då jag oftast inte hinner ringa under dagen" Det var exakta ord som blev sagda.. Klockan är halv sex och minuterna går... Bara att inse faktum.. blir nog inget samtal idag.. Och bara det är svårt.. för hade behövt prata med henne nu.. Jag undrar varför det bara blir värre... stickningar som nu blivit till hugg.. Och jag får inte detta att gå ihop.. Varför denna ökning? Det går verkligen inte ihop... jag behöver få svar... detta ovetande gör mig knäpp.. Och som sagt inte bättre när dessa hugg kommer.. Allt blir så förbannat verkligt.. & skrämmande.. Och att det helt plötsligt bara kommer på en så man bara stannar upp.. Som en kramp som varar i några sekunder.. Snälla.. det här är inte roligt längre... inte för att det någonsin varit det.. Men det sliter en både fysiskt & psykiskt... Och man försöker hålla ihop.. och inte nog med det så har man en hel massa annat man ska tänka på.. en katt med sår som varar & blöder.. Skulle ha ringt vetrinären idag men jag ska försöka nu tvätta rent med saltvattenslösning & göra det i ett par dagar först. Även om jag hållit på med grönsåpa.. Hans allmäntillstånd är ju bra så är ju inte oroad.. Och som om inte allt detta är nog så kommer anticimex hit på onsdag. Vilket dom gör varje år. Något jag ser som positivt. Är dock orolig nu för det ena badrummet. Fogen har släppt vid fönstret vilket är absolut inte bra eftersom duschen också är där. Och gud vet hur länge detta har varit.. Så jäkla dum man var som inte ringde in dom för en besikting innan köp.. För detta kommer helt & hållet bli på min räkning.. Men man ska förstås inte ta sorgerna på förskott & badrummet behöver renoveras absolut, dock hade jag velat vänta ett par år för att hellre spara ihop pengar.. Men vi får se hur det går.. Turen är liksom inte med mig nu... Orken sinar... November är det också..med sol & värme haha jaa vad ska man säga.. Bra konstigt.. Och snart är november förbi & julmånaden här.. Och inför det finns ingen glädje numera.. Det har varit för mycket... av allt... och dessutom vet jag inte vad som händer mig.. Och inget jag med all tydlighet får veta idag... 

Skapa flashcards