My heart My life

Alla inlägg den 13 juli 2016

Av Linda - 13 juli 2016 20:41

Hej hej. Ja jag är i funderar stadiet. Och inget negativt som nog dom flesta tar för givet när det kommer till mig    och det är väl inte så konstigt eftersom det oftast varit så när jag bloggar. Nej det är nog bara positivt på sätt och vis. Har såå otroligt mycket jag skulle behöva få uttryckt i ord men samtidigt känner jag att jag måste vara lite flummig. Inte rakt på sak. Haha inte här i alla fall. Även om jag ibland fått höra att jag underlättar för andra med att vara det så är det inte alltid jag kan vara det. Kalla det ett skyddsnät för mig och dom det gäller. I alla fall har livet gett mig mersmak. Och det är så konstig känsla. Totalt ovant & vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Så väljer väl det jag är van vid. Men så kommer det där med vad om, tänk om och all den där bla bla bla grejen    Om det ändå fanns riktlinjer.. Vad enkelt allt skulle vara. Men samtidigt varför försvåra något som ändå kan vara så enkelt? Jag kommer ändå leva länge på detta. För det var för min egen skull. Och jag kommer njuta av att jag äntligen är på stadiet jag velat vara såå länge. Och bara den tanken ger mig leendet på läpparna. 

 Annars går dagarna här. Vädret är inte superbra men det är som det brukar vara. Dock är det inte världens lättaste dagar haha ja har man två barn själva så vet man nog precis hur det kan vara    har man inget att bråka om ska jag lova att man då hittar något och det kan vara hur lite som helst bara man får bråka. Haha jaja jag har syskon själv så jag vet    fast jag förstår hur påfrestande det kan vara nu. Det gjorde jag inte när jag var liten haha Men så länge vi är mycket ute så går det relativt bra. Och ändå är det skönt att dom är hemma tro inget annat. Jag försöker att njuta av allt för till söndagen åker dom igen. Och innan man vet ordet av det är det slut på semester & vardagen åter. Och oftast får dom lösa sina egna bråk. Så länge ingen blöder är det väl bra haha. 

 Får dock inte mycket gjort nu men det får bara vara. Tar igen det till veckan. Väntar även på att det ska komma bebisar. Fast svårt att säga när det kommer hända något. Det är oerhört facinerande att se fast dom egentligen inte är önskvärda.    Fast på något vis ska det bli kul. Men fram tills dom är här vågar jag inte vara borta någon längre period. Vill hålla koll så allt går bra (kontrollbehov   )

 Nej ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Ska njuta liiite av tystnaden som lägrat sig här 

Ovido - Quiz & Flashcards