My heart My life

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Linda - 2 september 2011 20:17

Mår inte så bra just nu... Känner mig så total ensam.. När blev det så här? Om man har varit tillsammans ett tag så ska väl inte allt bara ta slut? Eller? Jag & min man.. vi hittar väl egentligen inte på saker tillsammans längre.. Hittar vi på nåt är det oftast åt var sitt håll.. Och på det senaste har han haft en del att göra och då har jag suttit här.. Dessa fyra väggar... Jag saknar den tiden då vi nån gång åkte på bio, åt middag ute eller dyl.. Middagen ute nu består av hämtmat... Vi pratade om det vid nyår att detta år skulle vi försöka göra nåt, vad som helst, bara vi två.. Mer mitt förslag.. Men det har inte hänt och nu är vi i september.. Jag klagar inte så sett.. Älskar honom.. Vill bara att vi ska hitta på nåt.. Försöka hitta nåt gemensamt intresse.. För bara oss två.. Vuxentid...

.... nej.. ska nog snart lägga mig.. Är uttråkad och blev en tidig morgon & är rädd fisen vaknar lika tidigt i morgon... Han är mitt allt.. min nummer ett..

Av Linda - 2 september 2011 10:35

Jag var där & visade var jag stod.. Men var blev av alla andra? Vill ni inte ha kvar badhuset? Vill ni att era barn ska åka buss en gång i veckan till Årjäng för att lära sig simma??  Jag förstår inte & besvikelsen är total.. Vad kunde vi vara? 20 pers? Jag VILL INTE att min son i framtiden ska behöva åka till en jätteskola i Årjäng för att gå på skolan.. Där ingen har koll vad som händer på raster bara för att det är för många barn.. Jag förstår inte.. Var det så svårt att ta sig tid i 20-30 min?? Neej.. jag fattar inte...

Av Linda - 2 september 2011 09:14

Fredag idag.. Snart helg.. 

 Jag har haft en "funderar" vecka.. Tänkt en hel del.. Har gått tillbaka och har rotat bland mina minnen.. Man borde vara duktigare & skriva upp alla goda & dårliga minnen.. Men så duktig är inte jag.. Jag har också funderat en hel del på framtiden.. Hur blir den? Jag är en liten filosof & ibland kan jag nog "övertänka" en hel del.. Allt ska analyseras in i det minsta.. Det finns så mycket som surrar runt i mitt huvud men en hel del kan jag inte skriva här..Jag är en tänkare.. ingen görare.. Tyvärr ibland.. En av sakerna jag har tänkt på att nu måste jag börja mitt liv.. Börja leva.. Jag har 8 veckor kvar att njuta här hemma innan vardagen med jobb, dagis & allt annat tar upp all min tid.. Så nu måste jag börja leva... Inte bara sitta här runt fyra väggar.. Dags att göra nåt.. Jag ska... 

 Nu ska jag strax packa ner barn i barnvagn & sätta hunden i koppel. Ska ner till badhuset & visa att jag vill ha kvar det! Hoppas det är många som jag som kommer möta upp. Nej får fixa mig lite nu. Skriver kanske senare. 

Ovido - Quiz & Flashcards