My heart My life

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Linda - 20 mars 2012 19:51

Funkade omöblerningen tror ni? Haha ja första natten.. Och nu är det tllbaka till vår säng... Visst är det mysigt. I bland mindre men nu börjar han bli stor och jag måste göra nåt. Så till helgen blir det att plantera en stol framför dörren till fisen & förbereda mig för lite sömn. Jippie.... Men det normala var att det bara behövdes göras i 2-3 nätter.. mmm vi får väl se   Isak följer sin kurva perfekt. Var lite orolig om man skulle få påpek att han ev skulle vara lite väl rund men nejdå. Så det var ju bra. Inte kul när han fick sprutan men tack & lov går det fort över. 

Jag börjar bli lite småstressad inför torsdagen & blingopartyt jag ska ha. Har verkligen försökt ragga folk men ser inte så bra ut just nu. Har bjudit in massa & en liten del har sagt ja, en del har tackat nej & vissa har inte gett svar.  Men det blir som det blir. Blir mysigt oavsett. I morgon tänkte jag skulle baka nåt men puh jag vet inte jag.. Fast kringle (som det heter i Norge) är både lätt & väldigt gott så får nog bli att slänga ihop det när man kommer hem. Ska också slänga ihop en kladdkaka som Jonathan ska ha med sig på nån Basar. Och plötsligt är det torsdag & sedan fredag. Och HELG.

 Och i söndags var min lilla fis 1 1/2 år!!?? Oj oj ja ni tiden går fort... 

Nej nu får det bli en liten sväng ut med min nyklippta fina hund och sen tror jag att jag ska lägga mig i sängen. Har känt mig så otroligt seg på morgonen i det sista så kanske jag behöver ta igen lite sömn eller så är det nåt annat.. Oavsett känner jag mig helt slut. Mycket att göra i morgon med både bak & städ. Måste försöka skura golven innan torsdag. Gjorde det i söndags men det syns inte hehe. Men blir väl lättare att hålla rent nu i alla fall med tanke på den nyklippta hunden. Hihi värre med Isak kanske   

 Nej ha en fortsatt trevlig kväll ni alla!!!  

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards