My heart My life

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Linda - 25 mars 2012 20:32

Ja denna helg har som vanligt flugit iväg. Och vilket otroligt härligt vårväder vi har haft. Igår var jag gräsänka & då bara njöt jag av att vara ute med fisen. Vi var på lekparken, promenad ja & bara njöt. 

 Inte så ofta jag verkligen tar mig tid att bara njuta så eftersom det är så mycket annat som ska göras. Och när det var dags för lunch grillade vi korv. Härligt rent ut sagt.

 Coolast i stan


På eftermiddagen lämnade jag honom till min mamma. Hade planer om fest. Och blev tyvärr inte så lyckat som jag hade hoppats. Men men...

 Och idag har jag varit så otroligt seg.. Knappt orkat nåt. Sur & grinig.. En riktigt trevlig Linda idag hihi NOT.. Knappt varit ute ur dörren.  Och nu sitter jag med lite ångest i magen.. Vi har ju vridit fram klockan en timme.. Och jag ska lämna Isak på dagis för första gången 06.30 Gissa om jag ångrar det nu & hade jag vetat det i fredags skulle det inte ha blivit av... Men men vi har ju övertid så då får jag göra det jag kan.. Men i stället för att ha känslan av att ha vridit fram klockan en timme känns det som minst tre... Är supertrött & blir nog inte länge tills jag ska smyga under täcket & vila. Måste upp senast 05.30   och Isak 06.00 Men bra att få testat detta då jag funderar på att ändra mitt schema snart. 

 Nej nej finns inte mycket mera att skriva nu så avslutar med detta. Ha en fortsatt trevlig kväll & en härlig vecka!

 Mela bana   som mitt hjärta utrycker här med hela munnen full i banan       

Ovido - Quiz & Flashcards