My heart My life

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Linda - 4 augusti 2013 18:39

Ja då var det åter söndag. Mina älskade barn sover så sött    Och utan nåt krångel från nån. Så nåt gör jag bra    Men det är när det är helt tyst i lägenheten som tankarna åter kommer.... Ensamheten... ingen att prata med.... Ingen som kan få huvudet att sluta snurra runt eller att få tankarna på annat... Är visst i en tuff period igen... Och då tänker jag för mycket... Behöver komma ut & hitta på nåt men nu ska jag ha barnen i två veckor så lär nog inte hända. Visst jag har mina föräldrar som eventuellt kan ta dom men tänker inte utnyttja dom    Dom är helt underbara som ställer upp när jag behöver hjälp!!! Vad skulle jag gjort utan dom? Då hade jag definitivt gått under.. Så funderar på att fixa en liten överraskning åt dom som tack för allt dom gör för mig.   

Nej den här känslan jag åter fått.. lite som att vara bortglömd.... Hade det inte varit för mina föräldrar hade jag nog tagit mitt pick & pack & barnen förstås & dragit nån annanstans.. Man kan lika gärna börja om på nytt nån annanstans.. Att sitta ensam här eller där spelar väl ingen roll?  Känns som om jag kanske hade haft lättare att möta nån, nån annanstan... Men då innebär det också att jag blir helt ensam & inte har nån att luta mig emot... Får fundera lite mera tror jag..... Nej usch nu är jag bara negativ & trött..... 


Nu känns det som om sommaren snart är över för denna gång. Börjar bli lite kallare i luften. Men i år kan ingen klaga    Har varit en fantastisk sommar... Men kan inte säga annat att det nog ska bli skönt att komma iväg till turkiet i alla fall... Fast ändå jobbigt... Men måste bara intala mig att det blir bra bara man kommer iväg... Men allt som ska packas & fixas före ger mig ångest.... Men återstår att se om jag får kommit iväg då jag fortfarande inte fått personnummer..... och går in i den åttonde veckan i morgon.... så får väl försöka efterlysa det nånstans.. får väl börja med ambassaden men där är det inte telefontid förrän på tisdag.. 

Och i morgon börjar det "vanliga" livet igen. Med Isak på dagis. Blir konstigt att inte ha honom här. Men blir skönt för honom att få leka med dom andra igen. Börjar ångra lite nu att jag satte så sent datum på när Noah ska börja på dagis... Börjar krypa i skinnet på mig & vore skönt att komma igång på jobbet igen & det sociala.....Men dit är det ett drygt halvt år till.... 


Nej fixa & trixa lite nu & få huvudet på annat håll......

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards