My heart My life

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Linda - 6 augusti 2015 18:28

Ja då var man igång med vardagen igen. Känns på det hela helt okej får jag säga. Tycker om rutiner      Dock är man så ovan detta att när kvällen kommer är man helt slut eller om man bara sätter sig & känner efter. Och så på detta kommer huvudvärken allt oftare. Men försöker bita ihop & låta bli att ta något för det men om det går för långt riskerar jag migrän i stället & det vill jag ju undvika. Nej annars fungerar allt väldigt bra. Var ju väldigt orolig för hur första lämningen av barnen skulle gå men det gick faktiskt jättebra! Blev så otroligt glad när det var en känd personal som var med & öppnade. Fast det är ovant & lite bökigt med två olika avdelningar på grabbarna. På så vis saknar jag solstrålen enormt. Eller saknar det ändå. Men självklart är det skönt för både personal & barn med nya lokaler & tryggare uteplats. Det andra blir nog en vanesak till slut. När jag kom hem idag låg det ett brev i lådan. Grejen är att Isak ska till Arvika om två veckor för återbesök pga hans mage som fortfarande inte är helt 100 men bättre ändå. I alla fall så låg det två st plåster för provtagning, ni vet sådana som ska sitta på en stund innan nålstick för att det inte ska göra så ont. Och två olika papper på beställning av prover. Men inget mer. Ingen förklarning alls på vad & varför. Var vi ska ta det, om det ska göras här innan besöket i Arvika eller om det ska tas i Arvika. Noll ingenting. Inte ett enda telefonsamtal har jag fått sedan i början av semestern. Och jag blir lite irriterad. Hur svårt skulle det ha varit att lägga med någon förklaring? Eller ta telefonen & ringa mig? Så det får bli min uppgift i morgon.. ringa & höra vad det är frågan om. Var väl hemma en liten stund innan det var dags att promenera över & lämna av barnen hos sin far. Passar på att gå min runda när jag lämnat av dom & så även idag. Är underbart att vara igång igen! Och fått tvättat några maskiner med tvätt. Men mer än så blir det inte idag. Borde egentligen passa på att klippa gräset nu när det väl är uppehåll men det får vänta till i  helgen.. Just nu orkar jag inget mer & dessutom väntar jag hem barnen alldeles snart. I morgon är det ny arbetsdag dock en kort. Efteråt är det bara att fra in till Årjäng så fort jag hämtat barnen. Noah ska till tandläkaren. Inget jag ser fram emot direkt haha. Kommer nog inte gå så bra är jag rädd. Och känns jobbigt att åka i bilen typ 20  min för att vara där inne i 5    En nackdel att bo som man gör. Men men. Nej det var nog allt för stunden. Händer inte mycket annars. Vi lever ett stilla & lugnt liv. Me and my boys   

Presentation


This is me & my life

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards