My heart My life

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Linda - 21 september 2011 10:58

Ja denna vecka känns som om den kommer flyga iväg. I måndags gjorde jag absolut ingenting. Kände mig helt slut. Igår fick jag väl grejat lite pluss att jag var en sväng på jobbet. Kan ju erkänna att jag inte var så glad när jag kom därifrån. Kan inte skriva exakt vad som gjorde mig mindre glad då man inte vet vem som läser. 

Och idag har vi varit en sväng på örje & handlat pluss här i töcksfors. Fått fixat det mesta inför kalaset på lördag fastän jag har mycket kvar. På väg hem fick jag ett samtal från jobbet. Jag är inkallad på möte med chefen, som jag bara sagt hej till i stort sett.. Känns mindre bra men tror det kommer handla om arbetstider & ledighet.. Blir lite paff eftersom jag skrev på FB igår att jag kunde tänka mig ett nytt jobb & helt plötsligt ringer dom dagen efter  så vi får väl se hur det blir. Blir nog jättelätt att sitta på möte med Isak hihi Dom undrade också om jag kunde vara med på lunchen också.. Är väl nåt möte med alla tänker jag ang flytten.. Har egentligen inte tid att sitta där eftersom jag har en hel del att göra inför lördag.. Men men det tar väl inte så himla länge hoppas jag. I morgon måste jag försöka städa här hemma & i kväll ska jag på mitt allra första föräldramöte. Hehe fisen har inte ens börjat på dagis än men eftersom dom bara har möte 1 gång om året så får man väl passa på. Nej det var allt just nu. Får hänga lite tvätt & sedan får det bli en promenad! 

Av Linda - 21 september 2011 10:54

  Kalasfrissen fixad

   Min helt hemgjorda tårta. Första gången jag nånsin gjort tårta.

   hihi Isak fick äta själv. Helt & hållet hihi. Gick mycket bättre än väntat.   Isaks kompisar  

Tack än en gång alla att ni kom & för fina presenter! 

Ovido - Quiz & Flashcards